Seat Cordoba I FL Audi A4 VW Passat B5 , jaki silnik ?

Seat Cordoba I FL Audi A4 VW Passat B5 , jaki silnik ?

24 Lut 2011, 12:09

Witam, wybralem juz modele samochodów na jakie bede polowal czyli :
1. Seat Cordoba 1 FL
2. Audi A4
3. VW Passat B5
Kolejnosc nie przypadkowa ;]

Moje pytanie do was jest takie :
Jaki silnik benzynowy do tego wybrac?
Samochod po miescie bedzie jezdzil w okolo 90%
Czyli szukam czegos niezawodnego i malo palacego.
Odrazu zaznaczam niech nikt mi nie wypala tutaj z gazem (nawet nie zdazy sie rozgrzac silnik a juz bede na miejscu) a tych co polecaja diesle wysmieje :]
beniek89
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 06 Lut 2011, 13:15
Miejscowość: Tczew

Re: Seat Cordoba I FL Audi A4 VW Passat B5 , jaki silnik ?

24 Lut 2011, 13:20

Kup sobie B5/A4 1.6 benzyna będzie git silnik jest 101 konny jak praktycznie tylko do miasta to powinien starczyć.
adammtv
Aktywny
 
Posty: 286
Rejestracja: 01 Sty 2011, 15:04
Miejscowość: Złoty Stok

Re: Seat Cordoba I FL Audi A4 VW Passat B5 , jaki silnik ?

24 Lut 2011, 13:48

z tego co mi kolega
powiedzial to w a4 1.6 spala wiecej niz 1.8 w dodatku dostep do 1.6 jest trudniejszy. goloslowny raczej nie jest bo sam ma 1.8 a4
beniek89
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 06 Lut 2011, 13:15
Miejscowość: Tczew

Re: Seat Cordoba I FL Audi A4 VW Passat B5 , jaki silnik ?

24 Lut 2011, 14:13

Do Cordoby 1,6 do A4 i Passata 1,8T. Czemu wybierasz z tak różnych segmentów?
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2671
Rejestracja: 12 Mar 2009, 14:47
Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

Re: Seat Cordoba I FL Audi A4 VW Passat B5 , jaki silnik ?

24 Lut 2011, 14:55

Kubuch napisał(a):Do Cordoby 1,6 do A4 i Passata 1,8T. Czemu wybierasz z tak różnych segmentów?

turbina po miescie? nie opyla sie chyba raczej, bede stal pod biedrona i czekal? pozatym jak sie spieprzy to tez lipa, pozatym szukam czegos ekonomicznego. szukam czegos do 10 tys. z seatem i audi nie powinno byc problemu ze znalezieniem z passkiem moze byc trudniej.
beniek89
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 06 Lut 2011, 13:15
Miejscowość: Tczew

Re: Seat Cordoba I FL Audi A4 VW Passat B5 , jaki silnik ?

24 Lut 2011, 20:06

Wow, to o pasku zapomnij.
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2671
Rejestracja: 12 Mar 2009, 14:47
Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi A5 Cabriolet otrzymało nowatorski składany dach od Webasto Audi A5 Cabriolet otrzymało nowatorski składany dach od Webasto
    Specjaliści Webasto we współpracy z Audi stworzyli składany dach do nowego, czteromiejscowego kabrioletu A5, opracowanego na bazie coupe. Miękki dach łączy wyrafinowaną technologię i zaawansowane materiały z emocjonalnym ...
    Nowy papamobile Mercedes-Benz dla papieża Benedykta XVI Nowy papamobile Mercedes-Benz dla papieża Benedykta XVI
    Dostarczając papieżowi Benedyktowi XVI nowy papamobile, Mercedes-Benz kontynuuje tradycję, która liczy już ponad 80 lat. Dr Dieter Zetsche, prezes zarządu Daimler AG i szef Mercedes-Benz Cars, osobiście przekazał w ...

  • Re: Seat Cordoba I FL Audi A4 VW Passat B5 , jaki silnik ?

    24 Lut 2011, 21:21

    Szczególnie że 1.6 AFN jest w Cordi, kumpel ma Toledo 1.6AFN i pali więcej niż 1.8ABS/ADZ no ale ma 11KM więcej :mrgreen: dostęp również gorszy i motor ma więcej podciśnień itp.
    Jak coś to może właśnie Toledo 1.8ABS? z lpg wychodzi ok spalanie a większy i wygodniejszy niż Cordi :wink:
    Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
    Jogi4x4
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1909
    Rejestracja: 21 Gru 2009, 12:40
    Miejscowość: PZL
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
    Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
    Paliwo: Diesel
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: Seat Cordoba I FL Audi A4 VW Passat B5 , jaki silnik ?

    24 Lut 2011, 21:24

    1.6 to AFT
    adammtv
    Aktywny
     
    Posty: 286
    Rejestracja: 01 Sty 2011, 15:04
    Miejscowość: Złoty Stok

    Re: Seat Cordoba I FL Audi A4 VW Passat B5 , jaki silnik ?

    24 Lut 2011, 22:03

    A fakt AFN to chyba 1.9TDI 110KM Volkswagen ma za dużo tych oznaczeń samo 1.9TDI ile ich ma :mrgreen:
    Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
    Jogi4x4
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1909
    Rejestracja: 21 Gru 2009, 12:40
    Miejscowość: PZL
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
    Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
    Paliwo: Diesel
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: Seat Cordoba I FL Audi A4 VW Passat B5 , jaki silnik ?

    24 Lut 2011, 22:37

    Jogi4x4 napisał(a):Szczególnie że 1.6 AFN jest w Cordi, kumpel ma Toledo 1.6AFN i pali więcej niż 1.8ABS/ADZ no ale ma 11KM więcej :mrgreen: dostęp również gorszy i motor ma więcej podciśnień itp.
    Jak coś to może właśnie Toledo 1.8ABS? z lpg wychodzi ok spalanie a większy i wygodniejszy niż Cordi :wink:

    Panowie prosze ,trzymajcie sie watku :) Czyli jaki silnik.

    A co do jogiego to po
    1. Toledo za drogie ponad 10k
    2. Mowilem ze lpg odpada.
    beniek89
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Rejestracja: 06 Lut 2011, 13:15
    Miejscowość: Tczew

    Re: Seat Cordoba I FL Audi A4 VW Passat B5 , jaki silnik ?

    24 Lut 2011, 23:26

    Może Fiat Brava 1.2 82km ekonomiczny (od 5,5 do max 8l) i stosunkowo nowy jak na ten budżet. Aż tak często się nie psuje jak to nie którzy mówią, ale jak coś już padnie to przeważnie nic drogiego. Wnętrze jest bardzo ciekawe i miło się nim jeździ. Poza tym blachy w ocynku.
    adammtv
    Aktywny
     
    Posty: 286
    Rejestracja: 01 Sty 2011, 15:04
    Miejscowość: Złoty Stok

    Re: Seat Cordoba I FL Audi A4 VW Passat B5 , jaki silnik ?

    25 Lut 2011, 09:03

    adammtv napisał(a):Może Fiat Brava 1.2 82km ekonomiczny (od 5,5 do max 8l) i stosunkowo nowy jak na ten budżet. Aż tak często się nie psuje jak to nie którzy mówią, ale jak coś już padnie to przeważnie nic drogiego. Wnętrze jest bardzo ciekawe i miło się nim jeździ. Poza tym blachy w ocynku.

    Panowie prosze nie wciskajcie mi samochodow ktore macie czy znajomy i wedlug was jest fajny ekonomiczny czy ladny. Ja dlugo szukalem i wybralem te 3 modele ktore sa w temacie teraz tylko przedemna stoi wybor silnika.
    Powiedzmy ze do audi wybralem 1.8
    Tylko cordoba zostala.
    beniek89
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Rejestracja: 06 Lut 2011, 13:15
    Miejscowość: Tczew

    Re: Seat Cordoba I FL Audi A4 VW Passat B5 , jaki silnik ?

    25 Lut 2011, 13:43

    Jako że sam mam passata 1.6 AHL to mogę coś napisać. Do 10 tyś. może trafisz jakiegoś zadbanego z początku produkcji ale pewnie golasa. Ja dałem rok temu za swojego 12 tyś. i był to zupełny golas(nawet bez klimy). Kumpel kupił trochę po mnie podobnego ale już z klimą i pełną elektryką(tylne szyby elektryczne) za 13 tyś. Ja robie nim krótkie trasy(głównie praca 2 km w jedną stronę :razz: i raz na tydzień zakupy) i spalanie oscyluje w granicach 9-10 l/100km. W trasie wyliczyłem że spalanie bez problemu spada do 6,5-7 l/100km. Silnik jak na jazdę po mieście daję radę a i w trasie jedzie się fajnie. Audi do 10 tyś. tak samo będzie golasem z początku produkcji. Silnik wystarczy mu też 1.6 na jazdę po mieście. Ogólnie passat i audi to dość zbliżone auta, choć w passacie jest więcej miejsca. Brat miał przez dłuższy czas a4 i mogłem porównać sobie te 2 auta. Choć wydaje mi się że cordoba będzie lepszym wyborem niż a4 i passat. Co do silnika to jak nie zależy ci na mocy to wydaje mi się że 1.4 wystarczy.
    zenek1988
    Początkujący
     
    Posty: 151
    Rejestracja: 04 Wrz 2008, 09:53
    Miejscowość: Zendek
    Prawo jazdy od: 08 06 2006
    Auto: seat ibiza 6l1
    Silnik: 1.2 69 KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2008

    Re: Seat Cordoba I FL Audi A4 VW Passat B5 , jaki silnik ?

    25 Lut 2011, 18:04

    zenek1988 napisał(a):Jako że sam mam passata 1.6 AHL to mogę coś napisać. Do 10 tyś. może trafisz jakiegoś zadbanego z początku produkcji ale pewnie golasa. Ja dałem rok temu za swojego 12 tyś. i był to zupełny golas(nawet bez klimy). Kumpel kupił trochę po mnie podobnego ale już z klimą i pełną elektryką(tylne szyby elektryczne) za 13 tyś. Ja robie nim krótkie trasy(głównie praca 2 km w jedną stronę :razz: i raz na tydzień zakupy) i spalanie oscyluje w granicach 9-10 l/100km. W trasie wyliczyłem że spalanie bez problemu spada do 6,5-7 l/100km. Silnik jak na jazdę po mieście daję radę a i w trasie jedzie się fajnie. Audi do 10 tyś. tak samo będzie golasem z początku produkcji. Silnik wystarczy mu też 1.6 na jazdę po mieście. Ogólnie passat i audi to dość zbliżone auta, choć w passacie jest więcej miejsca. Brat miał przez dłuższy czas a4 i mogłem porównać sobie te 2 auta. Choć wydaje mi się że cordoba będzie lepszym wyborem niż a4 i passat. Co do silnika to jak nie zależy ci na mocy to wydaje mi się że 1.4 wystarczy.

    takiej odpowiedzi oczekiwalem. tylko co do a4 sie nie zgodze. ponizej 10 tys. raczej napewno golasa znajde, przynajmniej kolega bedzie mial na sprzedaz za okolo 9 tys. golasa z udulomentowanym przebiegiem, ale ze wzgledu na dziecko najbardziej by mi zalezalo na tej klimie
    beniek89
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Rejestracja: 06 Lut 2011, 13:15
    Miejscowość: Tczew
     
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      S2020005