Witam zbliża się czas w którym będę musiała zrobić przegląd samochodu u diagnosty, trochę się boję bo nie mam pojęcia jak to wszystko wygląda, jak np sprawdza się hamulec roboczy podczas przeglądu a jak hamulec ręczny itp.
tak samo jak sie jezdzi roboczy sprawdza sie noga a reczny reka
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
ty tylko postawiasz auto przed brama do warsztatu i pracownik wjezdza powoli i wszystko sam bada
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
Jak dobrać felgi do auta? Poradnik krok po kroku Opony i obręcze stanowią kluczowy element układu jezdnego każdego pojazdu mechanicznego. Ich odpowiednie skonfigurowanie wpływa nie tylko na estetykę maszyny, ale przede wszystkim na fizyczne zachowanie pojazdu na drodze ...
(Nie)Bezpieczna muzyka w samochodzie i na rowerze - słuchać czy nie? Wielu kierowców nie wyobraża sobie jazdy samochodem bez słuchania radia czy własnej muzyki. Jak to wpływa na bezpieczeństwo jazdy? Wiele zależy od rodzaju muzyki czy ustawionego poziomu głośności. Słuchanie muzyki ...
To zależy. Ja zawsze sam musiałem wjechać i facet wszystko mówił co i kiedy.
Nie masz się co przejmować, jak będziesz musiała sama wjechać to facet Ci powie co i kiedy masz robić jeśli chodzi o sprawdzenie hamulców, zaś resztę już sam zrobi.
ja wam powiem ze dostaje fobi jak pomysle o kanale, gdyby ten kanal byl mniejszy to bym wjechala. ale on jest za szeroki, jeszcze kolem zachacze o dziure i tam wpadne. pomocy
pracownik moze wjechac, bo nam proponowal ale tata stwierdzi ze wjedzie juz, ale chyba ja nastepne badanie zrobie i chyba sie nalykam uspokajaczy