Seat Ibiza - Co uważacie?

10 Lis 2015, 17:02

Witam,
W moje ręce dostał się Seat Ibiza rocznik 2007 w ciemnym graficie z przebiegiem 103.000 tyś km.
Od klimatronika po ABS i inne cuda na kiju. Samochód na stalowych felgach z zimowymi oponkami.
Zadbany. Jedyny mankament to tylne przerysowane drzwi od strony kierowcy.
Cena ok. 13 tyś. Samochód z Niemiec od pierwszego właściciela do opłat..

Co uważacie?
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]

Z tego co się dowiedziałem to silnik 1.4 16V 85km
Generalnie zastanawiam się co sądzicie o tym silniku?
Sporo ludzi mówi same negatywy i że silnik tragedia..
W przyszłości mam zamiar go zagazować..
Prośba o wsparcie
Rick
Nowicjusz

Prawo jazdy: 04 06 2001
Auto: W trakcie

11 Lis 2015, 00:13

Posiadam ibize tej samej generacji z 2003 roku. Mi osobiście było by szkoda za cenę, która podałeś kupić te auto. Oczywiście moja wersja jest uboga i udało mi się sprowadzić dużo taniej. Jestem młodym kierowcą wiec w moim przypadku czasami brakuje koni, tez był problem z jazda po zakopanym. Spalanie jest dobre w trasie 6.3 i dało by się niżej. Weź pod uwagę ze tak czy inaczej będziesz musiał w niego zainwestować, orginalny rozrząd coś ponad 520 zl do tego robota. I już masz większą sumę, auto mam od roku i z czasem żałuję że nie zdecydowałem się na jakiegoś sedana teraz myślę nad kupnem mazdy 6 do trgo instalacja lpg z twoim budżetem powinieneś się zmieścić jeżeli sam auto sprowadzisz. Jeżeli jest to faktycznie pierwszy właściciel nie musisz się obawiać o silnik, przynajmniej ja nie musiałe.
Barroco95
Nowicjusz

Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Seat iniza iii
Silnik: 1.4 75km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Jak skalibrować alkomat?
    Alkomat to urządzenie, które może pomóc podjąć odpowiedzialną decyzję, zanim wsiądziesz za kierownicę. Jednak aby jego wskazania były wiarygodne, konieczna jest regularna kalibracja. Ten proces jest niezbędny, ...