Seicento 1.1mpi po uderzeniu

15 Gru 2012, 21:46

Witam !!
Właśnie wracam z przejażdżki po spotkaniu z krawężnikiem dzięki bogu blisko domu ;D
A wiec mam następujące pytanie otóż na tej oto przejażdżce uderzyłem w krawężnik na maksymalnie skręconym kole do wymiany mam klocki i tarcze ( pewnie krzywa na chwile obecna ręka wymacałem tylko ze ma szparę na jakieś 7 mm może nawet na 1cm ) jadąc powoli wyjzalem z auta i zaobserwowałem ze kolo nie kreci sie do okola własnej osi tylko jak w rowerze gdy jest mocno centrowane chodzi lewo prawo co jakiś czas idze takie szorowanie podejrzewam ze to własnie klocek wyżera ta szparę w tarczy czy przyczyna źle obracającego eis kola może być tylko krzywa tarcza ?? czy tez pewnie pogielem zwrotnice czy ona nie ma nic do rzeczy jutro podjadę do kumpla do garażu i rozbiorę to będę wiedział co jest grane dodam ze jestem lakiernikiem o mechanice nie mam za bardzo pojęcia ale podołam jestem z założenia (ja nie dam rady??!?! ;D))
Wiec na co zwrócić szczególnie uwagę ?? czy po wymianie tarcz i klocków będę musiał odpowietrzyć układ hamulcowy jutro wstawię może zdjęcie poszczególnych elementów będę wiedział co jest grane i sory za chaos w mojej wypowiedzi ale jestem w stanie szoku po wypadkowym 30 na godzinę i krawężnik to śmierć w oczach Pozdro i uważajcie jak driftujecie krawężniki czaja się wszędzie ;D
fatalyty18
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 05 05 1993
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 1.1mpi 58 km
Paliwo: Benzyna
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

15 Gru 2012, 21:59

fatalyty18 napisał(a):do wymiany mam klocki i tarcze

Po uderzeniu w krawęznik do wymiany klocki i tarcze... :?: :?:
fatalyty18 napisał(a): chodzi lewo prawo
Krzywa felga... Nic dziwnego... :!: :!:
fatalyty18 napisał(a): czy tez pewnie pogielem zwrotnice
Trzeba pomierzyc geometrie pojazdu a wtedy mozesz wiezieć o co biega,,,
fatalyty18 napisał(a):ale jestem w stanie szoku po wypadkowym

Spoko.łyk zimnej wody :D a wtedy swiat ne wygląda tak zle.... :wink:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

15 Gru 2012, 22:30

klocki i tarcze wywnioskowalem po tym ze cos wydarlo w tarczy dziure taka do okola tarczy na glebokosc okolo centymetra ;/ to pewnie klocek tak w nia szoruje jak zdjolem kolpak to nie bylo widac zeby felga byla pogieta czy cos dlatego z ta zwrotnica wyjechalem ;/albo jutro sam rozbiore albo do warsztatu w poniedzialek ;/
fatalyty18
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 05 05 1993
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 1.1mpi 58 km
Paliwo: Benzyna
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

23 Gru 2012, 15:53

Radziłbym jednak do warsztatu,może byc więcej elementów do wymiany niż myślisz w chwili obecnej,a co w praktyce wiąże się z większymi kosztami. Daj znać co powiedział mechanik.
WiecejOpon
Początkujący
 
Posty: 60
Auto: Seat Leon I