Pozostajemy w świecie V-ósemek. Z silników tego typu bardzo chętnie korzysta również Lexus. Japońska marka powszechnie stosuje takie motory w autach sportowych. Flagową jednostką Lexusa jest obecnie wolnossący motor 2UR-GSE 5.0. Rzędy cylindrów w tym motorze są umieszczone wobec siebie pod kątem 90 stopni, blok silnika został odlany z aluminium, a każdą panewkę mocują aż cztery śruby. Motor wyposażono również w dwukanałowy układ dolotowy i zawory ssące wykonane z tytanu. V-ósemka Lexusa osiąga maksymalnie około 480 KM i cechuje się świetnym brzmieniem. Początkowo motor można było spotkać pod maską Lexusa IS F, później trafił też do modeli RC F i GS F, a w ostatnich latach również LC 500 i LC 500 Convertible. Dzisiaj 2UR-GSE to jeden z ostatnich wolnossących silników V8 dostępnych na europejskim rynku. Następny Silnik 1LR-GUE - Lexus
Czy klasyk może być wyposażony w nowoczesne technologie? Właściciele klasycznych samochodów nie zawsze trzymają swoje cacka "pod kocem". Można spotkać również takich, którzy – chcąc wygodnie korzystać z takiego auta na co dzień – wyposażają go w ...
Z tymi samochodami właściciele nie chcą się rozstawać Wygląda na to, że właściciele aut Toyoty to ludzie najbardziej lojalni. Przynajmniej wobec swoich samochodów. Portal iSeeCars.com, badający amerykański rynek samochodowy, opublikował listę 15 aut najczęściej posiadanych ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.