Skandaliczne zachowania kierowców tirów.

Czy denerwuje was jazda tirów??

Tak
94
63%
NIe
56
37%
Razem głosów : 150

10 Sty 2011, 18:19

wyjaśnienie co to jest tir- ciągnik siodłowy z naczepa :razz: to tak bo pytaliscie co to jest tir
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

14 Sty 2011, 13:45

Wszystko zależy od danej sytuacji. No drodze, która ja jeżdżę niestety jest ich bardzo dużo, jednak z reguły jadą spokojnie. Ale jeśli drą w przód ile wlezie i szczególnie po środkowych pasie to już inna sprawa.
motomaniak999
Nowicjusz

Miejscowość: Łańcut

16 Sty 2011, 15:03

kiedyś jak wracałem z wakacji to jechałem za takimi dwoma tirami, których kierowcy urządzili sobie chyba wyścigi bo jechali jak szaleni. wyprzedzając nie zwracali na nic uwagi, włącznie z wysepkami itp. :P

a tu jest stary ale dobry filmik pokazujący ich bezmyślność :)

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Ostatnio edytowany przez jimmy80, 16 Sty 2011, 22:19, edytowano w sumie 1 raz

Miejscowość: wwa

20 Lis 2011, 13:46

Tak się jedzie Tirem w terenie zabudowanym....

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

JEST:
- Renault Scenic II ph2 1.6 16V LPG 115KM 2008r
- Fiat Panda 1.2 8V LPG 60KM 2003r
- Ford Galaxy 1.9 TDI 115KM 2000r
- ZIPP VZ-2 125cm3 2015r
Luke16
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: KNZ
Prawo jazdy: 12 03 2008
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Scenic II ph2/Panda II/Galaxy
Silnik: 1.6/1.2/1.9
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2008

26 Lis 2011, 18:50

Luke16 napisał(a):Tak się jedzie Tirem w terenie zabudowanym....