Skoda Superb Czy warto kupić???

29 Gru 2007, 20:49

Co myslicie o tym samochodzie? jestem zielony prosze o rade, czy ja kupic(nowa)??? :)
damian552
Nowicjusz

29 Gru 2007, 22:32

Warto , warto . Sam mam zamiar kupic ten samochód , ponieważ według mnie jest to świetny samochód za te cenę .
polo94
Nowicjusz

Miejscowość: Wielkopolska

29 Gru 2007, 23:07

dokładnie. a że Skoda należy do koncernu VW to już coś znaczy. Przecież Skoda lepiej sie sprzedawała niż VW Passat ! Teraz ma być druga generacja. a Pierwsza została już wycofana z produkcji, ponieważ sie sprzedawała lepiej niż Passat !! Aczkolwiek na zamówienie można dostać.
Puchacz
Młodzi Gniewni
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rembrige

30 Gru 2007, 17:00

Dzięki za odp. :D
damian552
Nowicjusz

21 Sty 2008, 18:25

Nooo, a Ja nadal szukam odpowiedniego samochodu :) , w końcu chyba stanie na nowej Skodzie Octavia jestem trakcie poszukiwania atrakcyjnych ofert :D :D :D :D
damian552
Nowicjusz

22 Sty 2008, 20:33

Kurde bylem dzisiaj w salonie skody i citroena i mam do wyboru citroena C5 i skode octavie. I nie wiem co mam zrobic, wybrac skode czy C5?

do citroena musze doplacic ok. 10 tys. wiecej niz do skody.

Co byscie wybrali?
damian552
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Opel ADAM zdobywa nagrodę Red Dot za wzornictwo
    Zdaniem ekspertów i klientów, doceniających niekonwencjonalny wygląd i przełomowe technologie, Opel ADAM to prawdziwy krzyk mody. Najnowszym potwierdzeniem tej opinii jest renomowana nagroda Red Dot za wzornictwo, ...
    Czy baterie to słaby punkt samochodów elektrycznych?
    Czemu kierowcy boją się samochodów elektrycznych? Głównie z uwagi na baterie. Obawiają się ich trwałości, ograniczonej pojemności i czasu ładowania. Choć problemy te bez wątpienia są realne, z biegiem rozwoju ...

22 Sty 2008, 21:22

Superb jest tańszy od C5 czy Octavia?
passek b5
Początkujący

22 Sty 2008, 21:24