Stłuczka - włączając się do ruchu na biegu wstecznym

25 Lip 2021, 01:44

Witam mam pytanie . Włączając się do ruchu na biegu wstecznym , wyjeżdżając na pas właściwy mając juz auto wyprostowane nagle czuje duppp . Wcześniej upewniłam się czy cos stoi a w lusterkach kontrolowałam czy ktoś nie nadjeżdża albo czy komus nie wjadę w płot. Nie wiem skąd wzięło się to auto za mną ale go nie było wczesniej a w lusterkach nie było go widac . Mojemu aucie oczywiście nic a państwo kupili nowy uzywany samochód i Pan chciał wzywać policje ale było widać że nie pasuje mu oświadczenie i żeby z ubezpieczalni pokryli straty . Ja mam od niedawna plastik i jeżdżę ostrożnie byl środek dnia chwila przed 13 . Po czym chciał pieniążki i dogadaliśmy się na miejscu . I nie wiem czyja wina bo wszystko robilam zgodnie z przepisami i sygnalizowałam i wyjechalam i ustawiłam się na pasie , wyprostowałam auto i nagle bach . Nie znam się na przepisach a kodeks drogowy to jedno wielkie mslaslo maslane dla mnie . Proszę o pomoc
madzik774
Nowicjusz
 
Posty: 4

25 Lip 2021, 06:15

madzik774 napisał(a):Włączając się do ruchu na biegu wstecznym , wyjeżdżając na pas właściwy mając juz auto wyprostowane nagle czuje duppp .


Czy dobrze rozumiem że cofałaś z drogi podporządkowanej bądź podwórka, parkingu itp. Na drogę z pierwszeństwem?
ineedl
Zaawansowany
 
Posty: 969
Zdjęcia: 87
Prawo jazdy: 01 02 2019
Auto: Opel Vectra B
Silnik: 2.2 DTI 125KM
Paliwo: Diesel
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

25 Lip 2021, 14:46

madzik774 napisał(a):Nie wiem skąd wzięło się to auto za mną ale go nie było wczesniej a w lusterkach nie było go widac .

Zastanów się nad tym co piszesz.... Jak tego auta nie było, to skąd się nagle wzięło? Z nieba ci spadło :?:
madzik774 napisał(a):Pan chciał wzywać policje ale było widać że nie pasuje mu oświadczenie i żeby z ubezpieczalni pokryli straty .