Witam. Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem. Suzuki Samurai 1.0. Jestem w trakcie reanimacji i przerabiania tego samochodu. Na początek mam pytanie: Jak podwyższyć samochód? Zwiększyć prześwit między kołem a nadkolem? Bardzo liczę na odpowiedź.
tak, kowalowi. ale musi być dobry. autko się podniesie o tyle, ile cm jest klapnięte. możesz też pomyśleć o założeniu dłuższych wieszaków resorów lub zmianie resorów na nowe (wyliftowane) jakiegoś producenta szpeju offroadowego.
Import aut z Japonii: niezawodność, oszczędność i technologia w jednym Europejscy i również polscy kierowcy coraz częściej decydują się na zakup auta z Japonii. Mowa tu nie tylko o luksusowych samochodach europejskich marek, ale także autach JDM, a więc stworzonych z myślą o tamtejszym ...
Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu Niestety koszty ubezpieczenia samochodu wciąż rosną. Zindywidualizowany sposób liczenia składki oraz zwiększające się sumy wypłaconych odszkodowań dają się we znaki właścicielom samochodów, nawet tym bezszkodowym. ...
Witam wszystkich mam na imie Kamil . Poruszam sie suzuki samurajem 1.3 . Moze bedzie ktos tak miły i napisze mi cos o lifcie suzi. Chodzi mi o lift zeby stał wyzej i zeby weszły wieksze opony a nie tak jak teraz 205/75/15. Co to sa te polibusze ? Co warto kupic oczywiscie wszystko głowa nie chodzi mi o lift calmini. Jakis linki do stron z czesciami , Jakie opony po lifcie . Jakies zdj z liftu . dziekuje.
Najlepiej "zreanimować resory" a jak będzie mało, to założyć dłuższe wieszaki. Polibusze to są takie plastikowe tulejki, które stosowane są zamiast gum, np. w wieszakach. Pozdro
a do czego te opony mają być? do codziennej jazdy czy raczej w teren?
jak w teren to polecam coś z bieżnikiem MT i rozmiarze 235/75/R15 lub wymagające podniesienia na wieszakach i lekkiego podcięcia nadkoli 30/9,5R15.
na asfalt lepiej fabryczny rozmiar - mniejsze spalanie, komfort itp
witam wszystkich:).ja zaszalałem i kupiłem samuraja 1,3 przerobionego do off-roadu.podniesiony jest maksymalnie-resory mają dołożone dodatkowe pióro i mocowane są nad mostami,usunięte są drążki stabilizacyjne no i oczywiście inne amortyzatory były założone(bo oryginalnych by brakło;) ),koła przespawane i założone odwrotnie.tylko snorkel muszę jakiś założyć bo poprzedni właściciel zastosował rurkę kanalizacyjną 50...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.