Szukam prymitywnego autka do około 7k ;3

22 Lut 2017, 05:01

Witam serdecznie! W ciągu najbliższych tygodni planuję kupić autko. Czego szukam?
-Autka do jazdy po mieście (dojazdy na uczelnie, pracę)
-Autko może być 3-drzwiowe, malutkie, nie przeszkadza mi to, liczy się fakt żeby posłużyło jak najdłużej.
-Jako, że wychowywano mnie na starych autach typu polonezy, nissany, to preferuję auta bez bajerów :D wspomaganie kierownicy, klima, elektryka jest mi całkowicie zbędna, auto ma jeździć jak najdłużej, a nie być zabawką, w cenie 7-8k chcę jak najdłuższej jazdy, a nie żeby mi się elektryka pierdzieliła
-Preferuje LPG, ewentualnie autko za około 6k w benzynie + LPG będę zakładał. Jestem biednym studentem i wiem, że nie wyjeżdżę na benzynce.

Co preferuje? - Mam sentyment do mojego pierwszego auta - nissana, który był niezniszczalny, ale zjadła go rdza :( Tak więc lubuję się w nissanach i wszystkich autach bez bajerów typu stare Toyotki, Merce, czy nawet Daewoo espero mi się podoba ;d Ale wygląd nie jest tu istotny! Szukam autka ekonomicznego, które pojeździ jak najmniej awaryjnie i posłuży mi na parę lat wioząc z dumą moją dupę. Nie przeszkadza mi wielkość sajacza czy tico, byle by spalanie było jak najlepsze i jak NAJDŁUŻEJ posłużyło.

Dziękuje niezmiernie i serdecznie za pomoc i wszelakie odpowiedzi :)
Pozdrawiam. :)

Ps. moim pierwszym autem był nissan sunny 1.4 rocznik 93, którego po prostu wielbiłem ponad wszystko. 2 lata nim jeździłem, prawie 10 lat w rodzinie. Fotele się zaczynały zapadać, podłoże dziurawe, ale nigdy nie było tak, że nie odpalił i nie dowiózł mnie na miejsce. Korozja złamała go na pół, a on nadal odpalał :D
Okrutnik
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 08 2014
Auto: Nie mam

22 Lut 2017, 10:28

Skąd jesteś to poszukamy czegoś konkretnego.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk