Toyota celica st185 4x4 pytanie

06 Kwi 2015, 22:45

Witam.
Prosze o pomoc.
Jest celica st185 4x4 204KM (ale nie Carlos S.) dlatego tansza za 11500zł ze szwajcari i tu moje pytanie :
Sprzedawca sprowadza tylko toyoty Celica. Rozmawialem z nim i mówil ze auto stalo 5 lat w szwajcari zamontowali akumulator auto odpalilo i sprowadzil je do Polski i sprzedaje. Ponoc auto jest sprawne ma 307tys przebiegu (jedynie lozyska do wymiany) mozna nim wracac na kolach ma 10x głosnikow , abs , klime, el lusterka , wspomaganie , brak radia . Pytalem tez o rozrzad powiedzial ze nie wie kiedy byl wymieniany 700zl kosztuje wymiana wrazie "W" . Autem chce pojezdzic rok i zrobic swap silnika z nowszej celicy 4x4 265KM. Moje pytanie na co zwrocic uwage przy kupnie takiego 25letniego klasyka ktory stal 5 lat nie odpalany Pan jezdzil nia byl na myjce i jezdzil troche po miescie mowil ze wszystko jest ok . Chyba najlepiej by bylo podjechac na jakis warsztac zaplacic i niech mi ja sprawdza tam no nie wiem .. :?
VdaroV
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 23 09 1994
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: toyota corolla TS
Silnik: 1.8 200km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

07 Kwi 2015, 18:01

Nie wiem na ile czasu chcesz się związać z tym autem ale sądząc po planach to na dłużej :ok: więc opłaca się podejść kompleksowo.

Za ta kaskę nie spodziewaj się że auto będzie normalnie jechać. Najważniejsze żeby buda była nie zardzewiała. Reszta czyli silnik, turbo, sprzęgło będą na wykończeniu.
Generalnie nie będę się rozpisywał co do szczegółów jezdność tej celiny za tą kaskę możesz traktować w kategorii ułatwienia przy zakupie bo nie trzeba lawety wypożyczać a co do przejechania jednego roku to po wymianie olejów i podstawowym serwisie może się uda.

Na przyszłość przed swapem:

Zrób budę (korozja, lakier itp) zrób mechanikę czyli zawias, hebel, silnik z turbinką, dolotem, wydechem, ICkiem itp.

Jak będziesz miał już gotowca to zapodaj jakiś używany komputerek SA a może EMU ewentualnie świnkę i wystrój go bezpiecznie tak żebyś nie pogrążył napędów.

Pamiętaj przy tego typu old skuulowych autach podstawa zabawy jest sprawność napędów od a do z czyli od skrzynek, dyfrów transferów przez sprzęgła do lekkich felg.

Może napisałem chaotycznie ale masz zarys tego co Cię czeka ale jak zadasz konkretne pytania to będzie coś łatwiej pomóc.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10805
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Bolid R.S.17 Renault Sport Formula One Team
    Zespół Renault Sport Formula One zaprosił do Londynu przedstawicieli międzynarodowych mediów i swoich partnerów na premierę bolidu R.S.17, w którym kierowcy zespołu będą ścigać się w nadchodzącym ...