Nie wiem na ile czasu chcesz się związać z tym autem ale sądząc po planach to na dłużej
więc opłaca się podejść kompleksowo.
Za ta kaskę nie spodziewaj się że auto będzie normalnie jechać. Najważniejsze żeby buda była nie zardzewiała. Reszta czyli silnik, turbo, sprzęgło będą na wykończeniu.
Generalnie nie będę się rozpisywał co do szczegółów jezdność tej celiny za tą kaskę możesz traktować w kategorii ułatwienia przy zakupie bo nie trzeba lawety wypożyczać a co do przejechania jednego roku to po wymianie olejów i podstawowym serwisie może się uda.
Na przyszłość przed swapem:
Zrób budę (korozja, lakier itp) zrób mechanikę czyli zawias, hebel, silnik z turbinką, dolotem, wydechem, ICkiem itp.
Jak będziesz miał już gotowca to zapodaj jakiś używany komputerek SA a może EMU ewentualnie świnkę i wystrój go bezpiecznie tak żebyś nie pogrążył napędów.
Pamiętaj przy tego typu old skuulowych autach podstawa zabawy jest sprawność napędów od a do z czyli od skrzynek, dyfrów transferów przez sprzęgła do lekkich felg.
Może napisałem chaotycznie ale masz zarys tego co Cię czeka ale jak zadasz konkretne pytania to będzie coś łatwiej pomóc.