18 Paź 2009, 17:35
Przebicia na przewodach dają charakterystyczny trzask,lub podnieś maskę przy zapalonym silniku wtedy gdy jest ciemno i zobacz czy gdzieś nie ma przebić,samo świecenie przewodów(jonizacja)jest dopuszczalne,to taka delikatna poświata na przewodach,czasami jednak zużycie przewodów nie będzie widoczne,zwłaszcza gdy masz przewody wysokiej jakości ,wtedy pod wpływem zużycia zmienia się oporność przewodu i przewody niby dobre są do wyrzucenia.Ja bym wymienił przewody na twoim miejscu jeśli dawno tego nie robiłeś,celuj w Ferrytowe(tzn.z rdzeniem ferrytowym),przy okazji świece też wymień,pamiętaj to absolutna podstawa jeśli chcesz benzyną jeździć bezproblemowo.Możesz też przeczyścić sobie aparat zapłonowy oraz palec (papierem ściernym 500-tką),jeśli masz filc w środku aparatu to kapnij na niego odrobiną oleju tak by się nasączył.Te czynności wykonuj sobie co 15 kkm.