Vokswagen Polo

24 Kwi 2010, 13:16

Witam. Posiadam Vokswagen Polo rocznik 93. Ogolnie dosc dobrze sie sprawuje jednak od pol roku mniej wiecej zaczęły się pojawiać dziwne problemy :
(SAMOCHOD POSIADA INSTALACJE GAZOWĄ. Problemy występują na obu rodzajach paliwa)

- samochód nagle podczas jazdy przy np. predkosci 90 km / h gasnie
- gdy stoi dosc dlugo np. całą noc i rano wstaje i chcę gdzies jechać wtedy jakos tam latwo odpali ale jak juz zgasnie podczas jazdy to nie ma bata zeby odpalic, trzeba odczekac wlasnie jakis czas zeby dalo sie go odpalic bo tak z marszu nie da rady. Rozrusznik sie kreci jednak nie daje to zadnego efektu.
- czasami przerywa podczas jazdy co prowadzi do strzałów z rury
- na postoju delikatnie slychać jak przerywa nie chodzi równomiernie.

Czy mógłby mi ktoś podpowiedziec na co powinenem zwrócic uwagę co sprawdzic ?
Ostatnio edytowany przez Glukozamina, 25 Kwi 2010, 22:44, edytowano w sumie 1 raz
Glukozamina
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: szczecinek
  • 25 Kwi 2010, 21:15

    To mi pasuje na przegrzewanie silnika...chodź przyczyn może być mnóstwo.
    Sprawdź układ chłodzenia kiedy Ci już zgaśnie po dłuższej jeździe...najważniejsze czy jest odpowiednie ciśnienie, wystarczy sprawdzić czy gumowe węże są twarde, no i czy chłodnica jest gorąca. Zwłaszcza ten drugi myślnik co podałeś to już idealnie pasuje do przegrzania...
    Kenji
    Początkujący
     
    Posty: 73
    Miejscowość: Łódzkie

    26 Kwi 2010, 18:55

    Minimalna potrzebna wiedza
    1.Samochod musi byc uzytkowany na benzynie \
    2 doprowadz do sytuacji w ktorej silnik zagasl i nie chce zapalic
    3 wykrec dowolna swiece i sprawdz czy jest iskra krecac rozrusznikiem -potrzebna druga osoba - chyab nie musze pisac jak to robic?
    Po tej probie bedziemy wiedziec juz czyproblem jest w ukladzie paliwowym czy zaplonowym
    A Jesli brak iskry to standardowa wymniana - kopulka,palec rozdzielacza, swiece .
    Jesli nie ma zmian przyczyny lezy w module zaplonowym cewce lubaparacie zaplonowym - minimalna wiedza jak sprawdzac poszczegolne podzespoly wymagana.
    B jesli isrka jest ale samochod nie zapala to szukamy ukladzie paliwowym .\
    Czyli sprawdzamy pompe paliwa (elektryczna ?) a pozniej sam gaznik lub urzadzenie wtryskowe w przypadku wersji z jednopunktowym wtryskiem
    dark13
    Początkujący
     
    Posty: 84
    Miejscowość: szczecin