Volkswagen Golf III 1.8 - pomoc przy zakupie

02 Sie 2013, 15:35

Witam wszystkich serdecznie.
Planuję zakup samochodu i znalazłem ciekawą aukcję, 40 km ode mnie.
Jest to Volkswagen Golf III:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Zdaję sobie sprawę, że mógł być ofiarą młodych gniewnych, lecz oferta wydaje się być interesująca.

Chciałbym was zapytać na co mam zwrócić uwagę podczas oględzin?
Bardzo zależy mi na pomocy, a to jest jedyne forum, jakiem ufam w tych kwestiach.
Pozdrawiam.
Dev
Nowicjusz

Miejscowość: Kraśnik

02 Sie 2013, 16:44

Szczerze.? Jak dla mnie trochę za drogo jak na ten stan.
ale może to przez instalacje LPG ( na której nie znam się kompletnie więc ci nie pomogę w tym temacie)
Miałem kiedyś dokładnie tego samego Golfa . Wersja GT z silnikiem o oznaczeniu "ABS" 90KM .
Auto ideał .
Tylko że ja swoje przywiozłem od pierwszego właściciela bez pośredników (zawsze tak robię) auta na TIP TOP .

"Gość pisze że bez oznak korozji" zegnij się i sprawdź podłogę i progi, szczególnie zaraz za przednimi nadkolami !!! :yes:
Magda93
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: WRO
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W140
Silnik: S300 Turbodiesel
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

02 Sie 2013, 17:08

Postaram się utargować na 3800-3900, jadę z dobrą negocjatorką.

Podłogę i progi to wiem, że trzeba sprawdzić. A auto ma mi posłużyć rok i do sprzedaży ;)
Dev
Nowicjusz

02 Sie 2013, 17:25

sorry ale powiem ci szczerze za tą cene to kup sobie np. vectre bo takim golfem to wstyd się pokazać :) (to moje zdanie...)
fluor
Nowicjusz

Auto: Nie mam

02 Sie 2013, 18:06

O kur.. Mistrz miesiąca

fluor napisał(a):kup sobie np. vectre bo takim golfem to wstyd się pokazać

weź się w łeb [...]"H" :)
a pokazać się skrzypiącą , rdzewiejącą vectrą to SZPAN ? :lol: :lol: :lol: :lol:

Weź się zamknij szczylu !!!!!
Ty w życiu porządnej trójki nie widziałeś

Tego typu odpowiedzi , zastanawiają mnie nad rzetelnością wypowiedzi na tym forum.