VW GOLF IV 1.6 16V - moje rozterki

04 Sie 2016, 20:03

Witam, Postanowiłem jeszcze raz napisać post, mianowicie dziś testowałem golfa 1,6 16v 2001 rocznik kupiony w polskim salonie. Użytkowany przez starszą osobę od samego początku. Na przebiegu ma 85tyś km jest to realny przebieg. Wszystkie papiery są prawdzie, nie ma tutaj żadnych przekrętów. Niestety auto jest w potopowej wersji nie wiem czy to BASIC ale nie posiada elektrycznych szyb, klimatyzacji (co jest największym minusem) oraz radio fabryczne na kasety :D i pewnie jeszcze kilku szczegółów na które nie zwróciłem uwagi. Cena: 6600 w zestawie aktualne OC, przegląd, zimowe i letnie koła w zestawie na stalowych felgach. Teraz tak kwestia moich zaobserwowań podczas próbnej jazdy. Jestem zielony ponieważ jeździłem w swoim życiu jeszcze tylko jednym autkiem (nie idealnym bo miał swoje wady) peugeotem 206. Jedyna niepokojąca różnica która wpadła mi w oko to. Sprzęgło dziwnie się zachowuje wciskając go do podłogi i powoli ruszając nie trzyma sie nogi, mianowicie chodzi o to że jest podnosi się wolniej niż bym chciał. Aczkolwiek ani razu mi nie zgasł. Prowadzi mi się o wiele lepiej niż peugeota. Proszę o opinie co byście zrobili na moim miejscu, trochę śmiesznie jest mieć auto z oknami na korbkę, ale faktycznie dość zadbany pod względem technicznym. Minus taki że niedługo trzeba wymienić rozrząd jaki to jest koszt? 500-1tyś?
lemosvico
Nowicjusz

Auto: Nie mam

05 Sie 2016, 10:19