Wartości w nawiasie kodu DTC

02 Wrz 2023, 21:44

Chcialbym zapytać bo jestem w tym zielony jak nazywają się wartości w nawiasach dla kodu dtc. Np. mam kod dtc P0192(10) alboP0192(N92) czy coś takiego . Chodzi mi o to jak się nazywają te wartości w nawiasach(10, N92). Czytałem na forum ale zapomniałem i nie jestem pewny. Czy to są jakieś podwartości wartości dziesietnych tego kodu dtc? Proszę o odpowiedź. Dziękuję.
hutsalo1998
Nowicjusz
 
Posty: 6

03 Wrz 2023, 17:23

Być może chodzi Ci o rozszerzenie informacji o błędzie . Np .

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4728
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

04 Wrz 2023, 13:52

No tak o to dokładnie pytam czyli o te wartości w nawiasach np.
DTC P0110(i pytam o tą wartość w nawiasie czyli w tym przypadku niech z powyższego przykładu 00) - obwód czujnika temperatury powietrza dolotowego. Gdzieś na forum przeczytałem ja tak wartość w nawiasie się nazywa ale nie pamiętam. Coś mi chodzi po głowie ale nie wiem czy to jest ta nazwa czyli podwartość wartości kodu błędu czy coś takiego.
hutsalo1998
Nowicjusz
 
Posty: 6

04 Wrz 2023, 13:54

Chodzi mi oczywiście o te wartości liczbowe w nawiasach. Jak mam kod P0110(00) to pytam co to jest to w nawiasie (00).
hutsalo1998
Nowicjusz
 
Posty: 6

04 Wrz 2023, 19:37

hutsalo1998 napisał(a):No tak o to dokładnie pytam czyli o te wartości w nawiasach