Wartości w nawiasie kodu DTC

02 Wrz 2023, 22:44

Chcialbym zapytać bo jestem w tym zielony jak nazywają się wartości w nawiasach dla kodu dtc. Np. mam kod dtc P0192(10) alboP0192(N92) czy coś takiego . Chodzi mi o to jak się nazywają te wartości w nawiasach(10, N92). Czytałem na forum ale zapomniałem i nie jestem pewny. Czy to są jakieś podwartości wartości dziesietnych tego kodu dtc? Proszę o odpowiedź. Dziękuję.
hutsalo1998
Nowicjusz
 
Posty: 6

03 Wrz 2023, 18:23

Być może chodzi Ci o rozszerzenie informacji o błędzie . Np .

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4845
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

04 Wrz 2023, 14:52

No tak o to dokładnie pytam czyli o te wartości w nawiasach np.
DTC P0110(i pytam o tą wartość w nawiasie czyli w tym przypadku niech z powyższego przykładu 00) - obwód czujnika temperatury powietrza dolotowego. Gdzieś na forum przeczytałem ja tak wartość w nawiasie się nazywa ale nie pamiętam. Coś mi chodzi po głowie ale nie wiem czy to jest ta nazwa czyli podwartość wartości kodu błędu czy coś takiego.
hutsalo1998
Nowicjusz
 
Posty: 6

04 Wrz 2023, 14:54

Chodzi mi oczywiście o te wartości liczbowe w nawiasach. Jak mam kod P0110(00) to pytam co to jest to w nawiasie (00).
hutsalo1998
Nowicjusz
 
Posty: 6

04 Wrz 2023, 20:37

hutsalo1998 napisał(a):No tak o to dokładnie pytam czyli o te wartości w nawiasach
( patrząc tu i tam jest po spacji , bez spacji , bez nawiasu :wink:) . Pytanie gdzie kolega to zobaczył / odczytał ? Jaki powód pytania ? Dlaczego akurat w nawiasach ? Jak już nazewnictwo to może być różne . Tak myślę . Trzeba poszperać w serwisówkach danych marek . To co wkleiłem wyżej to zrzut ze strony https://gmtis.ntweb.ru/tis/pl/GMDE_TIS_START.html . Naprawdę kopalnia wiedzy :mrgreen: Ale wracając do tematu . Według Daewoo/Chevrolet. dla danego sterownika / silnika to bajt objawu

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Z tym że w instrukcji np. dla Sparka nie ma już Bajtu objawu . Sterownik silnika tego nie obsługuje .Wynika z tego że nie jest to powszechne , raczej związane z konkretną marką / sterownikiem silnika . Wracam więc do pytania
bonifacy napisał(a):Pytanie gdzie kolega to zobaczył / odczytał ? Jaki powód pytania ?
Z naciskiem - jaki powód pytania ? Inaczej - po co na co ta wiedza ?
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4845
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

29 Wrz 2023, 19:40

Dobra dziękuję za odpowiedź. Chciałem się po prostu dowiedzieć. Dziękuję i zamykam temat
hutsalo1998
Nowicjusz
 
Posty: 6
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    MINI E (od 2008) - samochód elektryczny
    BMW Group po raz pierwszy zaprezentowała MINI E w 2008 roku, wprowadzając flotę ponad 600 zasilanych wyłącznie elektrycznie pojazdów do codziennego, prywatnego użytku. Zapoczątkowano szeroko zakrojony projekt pilotażowy, ...