Witam.

17 Cze 2015, 18:45

Witam, zaczynam rozglądać się za pierwszym autem. W tym temacie, prawdę mówiąc, jestem laikiem, dla tego chciałbym zasięgnąć pewnych porad.
Jakie są moje wymagania ?
Autkiem czasami jeździłbym na uczelnię(~30 km), czasami na jakieś zakupy z rodzicami; myślę, że tygodniowo nie jeździłbym więcej niż te 150km.
Nie mam jakiś preferencji co do marki, bo jestem świadom tego, że trzeba będzie brać to co jest w dobrym stanie. Na auto chciałbym przeznaczyć max ~4000 zł(ewentualnie, jeżeli znalazłaby się jakaś perełka, mógłbym dobić do tych 5000).
Nie bardzo orientuje się jakiego wyposażenia mógłbym oczekiwać w tym budżecie.
Chyba jak każdy, chciałbym, żeby samochodzik był niezawodny, tani w eksploatacji, po prostu posłużył mi kilka lat- aż nazbieram na następne.

Przeglądałem oferty w mojej okolicy, chciałbym wkleić kilka linków, jak pisałem, niewiele wiem o tych samochodach; z tego co widziałem na forum są to marki w miarę często polecane na samochód w tym budżecie.
Po prostu chciałbym się dowiedzieć, czy dobrze kombinuję. :)

1. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
2. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
3. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
4. [link do oferty na Allegro wygasł]
5. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
6. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Wszelkie porady; informacje mile widziane.

Pozdrawiam.
nam00r
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 0- 0-2015
Auto: NIe mam

17 Cze 2015, 20:00

1.Miał coś z przodem bo maska krzywo spasowana i ktoś zakładał dymione lampy? Na plus że auto od nowości w jednych rękach ale niestety nie zawsze oznacza to że ktoś dbał. Cena niska.
2.Nie najgorsza,można obejrzeć.
3.Dość przyzwoicie wygląda tylko jedno mnie zastanawia auto w ciągu roku zrobiło ponad 100tys :shock: to na plus bo służyło raczej bezawaryjnie.
4.Jak na Megane to bardzo ładnie utrzymana tylko ten pokrowiec z kierownicy out..
5.Troche obtarte tylne drzwi i nadkole ale ładny.
6.Bardzo ładna i z dobrym silnikiem :ok: