Wtryski, układ przelewowy paliwa

31 Maj 2012, 10:15

Witam, mam problem z wypadającą wtyczką wężyka układu przelewowego paliwa z jednego wtryskiwacza. Zauważyłem, że dzieje się to zawsze rano przy pierwszym uruchomieniu silnika. Cały zestaw wężyków układu przelewowego jest nowy, bo w stary uszkodził się kiedy pierwszy raz powstał problem. Wtyczkę zawsze wkładam sam, zawleczka jest na miejscu, słychać "klik" i potrzeba sporego ciśnienia żeby sama wypadła z powrotem. Proszę o pomoc, bo jak na razie usłyszałem dwie teorie: pierwsza, że uszkodzony wtryskiwać przepuszcza ciśnienie do układu przelewowego i druga, że to niemożliwe (ta pierwsza) i z jakiegoś powodu powstaje ciśnienie w układzie przelewowym.
Byłem u czterech mechaników i wszyscy byli zaskoczeni i nigdy nie spotkali się z tego typu problemem. Mam silnik diesla 2,7 V6 Citroen C6.
Proszę o pomoc.
Jak uda mi się naprawić problem to poinformuję na forum.
Ostatnio edytowany przez karelpk, 01 Cze 2012, 10:44, edytowano w sumie 1 raz
karelpk
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 01 01 1986
Auto: Citoren C6

01 Cze 2012, 09:13

No cóż,jest możliwe,że ten jeden wtryskiwacz jest np.trochę przytkany(może się przycinać) i powoduje powstawanie wyższego ciśnienia w stronę przelewu.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8565
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

01 Cze 2012, 10:02

Po stronie powrotu może być zaworek utrzymujący nadciśnienie w przewodach przelewowych.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy zawsze trzeba kupować nowy akumulator?
    Zimny, mroźny poranek. Twój samochód pokryty lodem po minusowej temperaturze w nocy. Wsiadasz, chcesz jak najszybciej go odpalić i rozgrzać. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce silnik jednak ani drgnie. Akumulator ...