Wykręcanie świec żarowych

31 Gru 2022, 09:49

Wyciągają od góry, tylko specjalne firmy z dojazdem, nie warsztaty. ;) Mi w ogóle nie chodzi o oszczędność kasy. Jedynie czasu i pewność, że robota będzie zrobiona dobrze oraz hobby. Do mechaników jeżdżę tylko wymieniać rozrząd, sprzęgło i to tyle do tej pory. Podstawowa obsługa pojazdu jest prosta, nie róbmy z tego promu kosmicznego. Myślę, że temat już wyczerpany i podtrzymuje, że żaden mechanik za darmo by głowicy nie ściągał.
ggg11
Początkujący
 
Posty: 59

31 Gru 2022, 10:07

No i tego się trzymaj :ok:
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

04 Sty 2023, 14:55

Bez szarpania poszło, dość gładko. Były zalane olejem kilka dni.
ggg11
Początkujący
 
Posty: 59

18 Sty 2023, 20:04

Z tym nie zaspawywaniem się nie jest tak do końca,kupiłem 2.2 D W210,czyli solidny jeszcze silnik,swieca była spalona,lato ,odpalał,potem spaliła się druga,wymieniłem na BERU,wytrzymały kilka lat i ponad 100 tyś km,nie wiem co strzeliło mi do głowy by kupić ISKRY,przy wymienie 2 wyszły bez problemu,trzecią ruszyło i koniec,pociągnąłem lekko i psztryk,czwartej nawet nie ruszałem,pojechałem do TESAM w N.Sączu ze świecami BERU,koszt jednej świecy ukręconej 500 zł,czwarta wyszła bezproblemowo.Zaleca się by przed wymianą zalać gniazda rzadkim olejem(np.ATF) i jeżdzić przynajmniej tydzień,wymiana świec na gorącym silniku,gwinty posmarować smarem ceramicznym,nie ma opcji by potem gwint się zapiekł,po ruszeniu wykręcają się w palcach,smar nie twardnieje,jest płynny nawet po 100 tyś km,wtryskiwacze też powinno się smarować takim smarem.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)