Yaris II- wersja przed czy po lifcie?

Yaris II- wersja przed czy po lifcie?

18 Wrz 2018, 21:05

Witam. Przymierzam się do zakupu samochodu, głównie do jazdy w mieście w w cenie około 15-17 tys. Zależy mi na niskim spalaniu oraz niskiej awaryjności, więc wybór padł na Toyote Yaris II. Teraz zastanawiam się nad wyborem wersji auta- sprzed czy po liftingu. Gdzieś wyczytałem, że wersje po lifcie są gorzej zabezpieczone przed korozją. Co do silnika, myślę o 1.3 VVT lub 1.33 Dual VVT, 1.0 odpada, bo będzie prawdopodobnie za mocno mulił, Diesla z kolei ciężko znaleźć w tej cenie. Co byście mi w takim razie polecili?
borago
Nowicjusz
 
Posty: 3

Re: Yaris II- wersja przed czy po lifcie?

18 Wrz 2018, 21:22

Yaris II po lifcie to minimum 20 tysięcy, więc masz problem z głowy.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 6337
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

Re: Yaris II- wersja przed czy po lifcie?

18 Wrz 2018, 22:34

Bierz 1,3.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 6529
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

Re: Yaris II- wersja przed czy po lifcie?

19 Wrz 2018, 09:53

Ossy napisał(a):Yaris II po lifcie to minimum 20 tysięcy, więc masz problem z głowy.

W takim razie, czy warto trochę dopłacić żeby mieć model z 2009/2010 roku po lifcie ?
borago
Nowicjusz
 
Posty: 3

Re: Yaris II- wersja przed czy po lifcie?

19 Wrz 2018, 09:56

Bierz wersje 1,3 czyli przed liftem.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 6529
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Oślepiające zimowe słońce Oślepiające zimowe słońce
    Zimą jesteśmy przygotowani na trudne warunki atmosferyczne – oblodzoną i mokrą nawierzchnię, opady śniegu, niskie temperatury. Często przyczyną kolizji nie jest jednak żadna z tych rzeczy. Wielu kierowców zapomina, ...
    Jak bezpiecznie pokonywać zakręty? Jak bezpiecznie pokonywać zakręty?
    Pokonywanie zakrętów nie jest takie łatwe, jakby mogło się wydawać. Redukcja prędkości i skręcenie kierownicy to nie jedyne zadania, jakie musi uwzględnić kierowca. Kluczowa jest płynność wykonania manewru, a do tego ...

  •