Zastępstwo dla a4 b6

24 Mar 2020, 11:25

Witajcie. Oddaje swój samochód z powodu wypadku. Chciałbym się was doradzić bo wiele osób mi doradza abym wszedł w inna markę. Myślę przeznaczyć 25tys w porywie do 27tys

Otóż miałem 1.8t zagazowane. Nie miałem nigdy problemów z gazem. W butle wchodziło 48l i robiłem około 330km. Nie wiem czy to dużo czy mało. 160KM, no ciężko mi będzie w czymś słabszym, czasami mam ciężka nogę. No i podstawowy wymóg to kombi.

Czy bawić się dalej w ten gaz? Jest to faktycznie dalej opłacalne?
Userned
Obserwowany
 
Posty: 1

24 Mar 2020, 11:41

Userned napisał(a):Czy bawić się dalej w ten gaz? Jest to faktycznie dalej opłacalne?
kwestia ile km robisz ale według mnie bardziej opłaca się kupić już z zainstalowanym LPG lub diesla.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 10556
Zdjęcia: 49
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type,e36 Cabrio, xc70
Silnik: 2.0D, 2.0, 2.4D

24 Mar 2020, 12:46

14.5l to trochę dużo (może jeździsz dużo po mieście/ w cyklu mieszanym)...
Na pewno pod LPG polecę Volvo:
V50 - małe kombi, przestronność trochę mniejsza niż w A4
V70 II-generacji - trochę większe od A4
V70 III- generacji - wielkościowo jak A6
Z silników przede wszystkim polecam wolnossące 2.4, 2.0T i ewentualnie 2.5T.

Pod LPG jeszcze ewentualnie:
Mercedes W203 lub W211(1.8K/3.2)
Honda Accord VII 2.4
Ford Mondeo MK4 2.3/2.5T
Citroen C5 III
Seat Exeo 1.8T
Renault Laguna 2.0T
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 6418
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Auta do driftu za rozsądne pieniądze – które wybrać? Auta do driftu za rozsądne pieniądze – które wybrać?
    Z czasem czy innymi kierowcami możemy ścigać się praktycznie każdym samochodem. Ale kiedy chodzi o drift, to bez napędu na tył i odpowiedniej mocy nawet nie ma co stawać na torze. Popularność jazdy bokiem w Polsce stale rośnie, ...
    Audi e-tron GT concept - napęd, wydajność i zasięg Audi e-tron GT concept - napęd, wydajność i zasięg
    434 kilowaty (590 KM) mocy systemowej – to imponujący jak na w pełni elektryczne auto wynik. Do przedniej i do tylnej osi dopasowano dwa osobne silniki elektryczne. Oba to pracujące non-stop silniki synchroniczne. Moment ...

  •