[B] GP 1,4 / Rio II 1,4 / Clio III 1,4 / Yaris II 1,3 / Polo IV 1,4

[B] GP 1,4 / Rio II 1,4 / Clio III 1,4 / Yaris II 1,3 / Polo IV 1,4

16 Sie 2016, 20:42

Image

Podstawowe kryteria zestawienia:
- hatchback segmentu B
- silnik benzynowy o mocy ok. 90KM
- manualna skrzynia biegów
- modele z ok. 2006r.

Wytypowane modele do zestawienia:
- Fiat Grande Punto 1,4 16V - 95KM
- Kia Rio II 1,4 - 97KM
- Renault Clio III 1,4 - 98KM
- Toyota Yaris II 1,3 - 86KM
- VW Polo IV 1,4 - 80KM

Zestawienie (kliknij aby powiększyć):

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Komentarz do zestawienia:
Wszystkie modele z wyjątkiem Toyoty posiadają pasek rozrządu. W przypadku Toyoty źródła podają moc 86 lub 87KM dla tej wersji silnikowej. Filtr paliwa w Fiacie zintegrowany z pompą paliwa. W przypadku Kii i Toyoty jest to element wymienny pompy paliwa. Fiat i Toyota w tej wersji były wyposażane w hamulce bębnowe tylnej osi.
Należy zwrócić uwagę na wysokie ceny łożysk przednich kół (SKF) w VW i Toyocie, przewodów zapłonowych (NGK) w Kii i termostatu (Gates) w Renault.

Najdroższe usterki dotyczą układu wspomagania o zwiększonej sile w Fiacie i elektrohydraulicznym w VW.
Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.
Ostatnio edytowany przez dzida 12 Paź 2016, 19:06, edytowano w sumie 2 razy
Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

IS 200 by dzida
lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 12834
Zdjęcia: 79
Rejestracja: 05 Lis 2011, 21:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: [B] GP 1,4 / Rio II 1,4 / Clio III 1,4 / Yaris II 1,3 / Polo IV 1,4

23 Sie 2016, 11:24

Tu jedyne co rzuca mi się w oczy to koszt kupna danego auta, gdzie np. GP można kupić zadbane i niesprawiające problemów od 13 tys. zł (znajomi kupili dwa lata temu, silnik 1.3 JTD 90 KM) a Yaris II gen. to już większy wydatek, zapewne o te 2-3 tys. zł.
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1176
Rejestracja: 05 Sie 2008, 14:01
Prawo jazdy od: 09 06 2013
Auto: Honda Accord VI
Silnik: 1.8 136 KM VTEC
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: [B] GP 1,4 / Rio II 1,4 / Clio III 1,4 / Yaris II 1,3 / Polo IV 1,4

23 Sie 2016, 20:28

Brakuje mi Jazz'a w zestawieniu :P
GorącyMarian
Początkujący
 
Posty: 217
Rejestracja: 08 Lip 2016, 15:53
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: C5X7
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [E] Audi A6 3,0TDI / BMW 530d / Merc E320CDI / Volvo S80 2,4 D5 [E] Audi A6 3,0TDI / BMW 530d / Merc E320CDI / Volvo S80 2,4 D5
    Podstawowe kryteria zestawienia: - limuzyna segmentu E - diesel o mocy ok. 200KM - skrzynia automatyczna Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A6 C6 3,0 TDI - 225KM - BMW 530d e60 - 218KM - Mercedes E 320 CDI w211 - 204KM ...
    Toyota Corolla TE27 (1972–1974) Toyota Corolla TE27 (1972–1974)
    To właśnie od niej zaczyna się wielka przygoda Corolli ze sportem. Pod maską lekkiego, ważącego zaledwie 855 kg nadwozia coupe ówczesnej Corolli TE27 zamontowano 115-konny silnik DOHC z Celiki. Ta wersja trafiła do ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • renault1
      Maserati GranTurismo Sport, tył
      Max-D - Monster Truck, 14
      XX Miedzynarodowy Zlot Fanow Volkswagena