Jak polepszyć przyczepność autka na drodze...

16 Cze 2008, 20:51

Witam przejrzałem posty na forach i chyba nie znalazłem nic o poprawie przyczepności samochodu... Jestem laikiem jeżeli chodzi o motoryzację ale coraz bardziej mnie ona wciąga. Zastanawiałem sie jakie auto kupić sobie jako pierwsze w życiu... Wybrałem golfa 2. Korzystałem z pomocy na forum
https://www.forumsamochodowe.pl/viewtopi ... 4550#54550
Teraz chciał bym się dowiedzieć jak można by poprawić przyczepność. Ostatnio wpadłem w poślizg autem rodziców fakt było dość mokro a ja trochę przesadziłem z speed'em całe szczęście wyszedłem cało auto też :) . Teraz gdy kupie swoje autko chciał by jakoś poprawić z czasem ten parametr. Może jakieś ospojlerowanie albo inne felgi i opony. Będę bardzo wdzięczny za pomoc... 8)
andziom89
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: Domasłów

16 Cze 2008, 22:00

Możesz to zrobić obniżając wagę auta i wstawić do niego szersze gumy to powinno poprawic przyczepność auta
Endrju
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3011
Zdjęcia: 449
Miejscowość: Poznań

17 Cze 2008, 06:45

Obniżenie masy auta spowoduje polepszenie przyczepności/??? mi się wydawało że raczej dociążenie albo dociśnięcie auta to spowoduje ale sokor tak....
andziom89
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: Domasłów

17 Cze 2008, 21:51

Docisk faktycznie jakiś jest, ale nie współmierny do masy, a jak auto jest cięższe to na zakrętach osiąga większy pęd, a więc łatwiej wypada
Martoro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 831
Miejscowość: Świętochłowice

17 Cze 2008, 23:15

Są różne sposoby na polepszenie trakcji, przyczepności i prowadzenia auta...pierwsza rzecz to musisz miec sprawne amortyzatory i reszte podzespołów zawieszenia...oczywiście nie musze mówić o oponach, zbieżności itp.