Mitsubishi Eclipse 2G

Mitsubishi Eclipse 2G

23 Kwi 2011, 12:13

Witam

Mam taki problem: od jakiegos czasu cieknie mi olej, nie wiem skad (20-30ml dziennie), mozliwe ze ze skrzyni. Powyzej 110-120 km/h zaczyna cos stukac z lewej strony z przodu. Dzwiek jest podobny do zlapania gumy przy wyzszej predkosci i jazdy na feldze. Dodam iz poziom oleju w skrzyni jest prawidlowy, a sama skrzynia chodzi dobrze. Skrzynia to A604 w eclipse (taka sama w chrysler sebring, dodge avenger). Nie jestem przekonany o wycieku ze skrzyni, poniewaz plamki sa koloru brazowego, a w skrzyni jest syntetyk ATF +3 - czerwony. Mechanik mowil, ze moze to konwenter skrzyni, drugi stwierdzil, ze polosie, trzeci ze przeguby, moze cos z maglownica, poniewaz w zeszlym roku podczas badania w ASO stwierdzono luzy i powiedzieli, ze powoli konczy sie jej zywot. Nie jestem mechanikiem i nie znam sie na tym. Prosze o pomoc!!
xxxmiloszekxxx
Nowicjusz

Miejscowość: Malbork

Re: Mitsubishi Eclipse 2G

23 Kwi 2011, 12:16

xxxmiloszekxxx napisał(a):od jakiegos czasu cieknie mi olej, nie wiem skad

I nigdy sie nie dowiesz jak porządnie tego nie umyjesz.Dopiero wtedy będziesz widział skąd konkretnie masz wyciek.Tak to mozemy sobie gdybac bez końca... :sad:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy od: 10 07 1979
Auto: VW JETTA
Silnik: 50KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu
    Niestety koszty ubezpieczenia samochodu wciąż rosną. Zindywidualizowany sposób liczenia składki oraz zwiększające się sumy wypłaconych odszkodowań dają się we znaki właścicielom samochodów, nawet tym bezszkodowym. ...
    Mercedes Klasy S Coupé Mercedes Klasy S Coupé