1 auto prosze o pomoc

17 Gru 2012, 21:38

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

jestem mlodym kierowca i chcial bym sie dowiedziec czy te auto jest na poczatek dobre?
moze ktos juz cos o tym aucie slyszal ?
m4rcin3k69
Nowicjusz

Prawo jazdy: 03 11 1990
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: opel
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

17 Gru 2012, 23:22

astra I to dobre samochody nie tylko dla początkujących. tanie ogólnodostępne części, spalanie w normie i estetycznie także daje radę (przynajmniej mi się podoba). niestety bolączką tych aut jest korozja, ale można również znaleźć zdrowy i zadbany egzemplarz.
ChiquiTTa
Nowicjusz

Miejscowość: Mazowieckie
Prawo jazdy: 09 08 2011
Auto: Nie mam

20 Gru 2012, 03:43

Sam miałem przez 5 lat Astrę I z lpg i 1,4 kombi i złego słowa nie powiem na ten samochód. Woził mnie wszędzie po PL i Europie. Nigdy go nie musiałem pchać... Psuł się rzadko i tanio się go naprawiało. Spalał rozsądne ilości lpg. Żal się było z nim rozstawać ale na posiadanie 3 samochodu,to mnie nie było stać (mimo sentymentu). :)
To jedna z najlepszych propozycji dla początkującego kierowcy. Daje możliwośc poznania budowy i obsługi samochodu,bez diagnoz w serwisach... Prosta budowa i przyjemne wnętrze oraz naprawdę znośne i wystarczające warunki podróżowania,to jego największe zalety. :)
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Nowe Audi S3 - najlepsze osiągi w swojej klasie
    Trzecia już generacja mocnego kompaktu jakim jest Nowe Audi S3 podniosła wysoko poprzeczkę możliwości przemysłu motoryzacyjnego. Całkowicie nowy silnik 2.0 TFSI Jednostka napędowa 2.0 TFSI otwiera nowy rozdział w historii ...
    5 zasad bezpiecznego wyprzedzania