10-12 tys zł Tylko niemieckie auto

14 Sie 2017, 14:08

Trevor napisał(a):Focus nie miały takich wersji


To chyba nie słyszałeś o najlepiej się prowadzących FWD od Forda...
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

14 Sie 2017, 14:12

JA mówię o wersjach silnikowych a nie o prowadzeniu, poza tym chcesz mi powiedzieć że Focus mk1 1,8 lepiej się prowadzi od Golfa IV 1,8t ?
ciekawe w jaki sposób?

Poza tym ciągle mówisz o tym samym, każde auto jak będzie miało uderzyć w drzewo to w nie uderzy, nie ma aut które wchodzą w zakręt przy 150 jak przy 40 km/h ja tylko mówie o tym że Golf IV miał turbo silnik i 150 koni już w 97 roku, poza Volvo i Saabem inne klasyczne, popularne kompakty wtedy nie istniały w takich wersjach bo jak auto miało 2,0 wolnossące i 120 koni to już było sporo. I stąd myślę też taka cena za 1,8t
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 682
Prawo jazdy: 09 10 2010
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Opel
Paliwo: Benzyna
0

14 Sie 2017, 14:16

Trevor napisał(a):Focus mk1 1,8 lepiej się prowadzi od Golfa IV 1,8t ?


Porównujesz mrożoną pizzę do tej z włoskiej pizzerii...

Może nie wiesz, bo znasz tylko niemieckie auta, ale istnieją Focusy ST i RS, które łoją Golfa/A3 i to sromotnie zarówno mocą silnika jak i prowadzeniem jak i dźwiękiem.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

14 Sie 2017, 14:30

Focus RS w latach 90? :o
Nie słyszałem, ja mówie o tym że w takim 98 roku poza turbo od VW Saaba i Volvo inne koncerny z kompaktami spały, a mk1 ST powstało po 2000 roku i to był nie wypał z tego co czytałem, jeździ słabo, nie trzyma mocy i 1,8T jest dużo lepsze.
Tak piszą w necie.
Dlatego pewnie 1,8T ma takie ceny a nie inne.
to o czym Ty piszesz to nowoczesne czasy, ja mówie o autach sprzed 20 lat.
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 682
Prawo jazdy: 09 10 2010
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Opel
Paliwo: Benzyna
0

14 Sie 2017, 14:40

Według mnie autor już dawno wybrał więc galakty nie wiem po co ciągniesz ten temat I się nakręcasz. Ja już po tytule wiedziałem że wybór padnie na golfa lub Passata
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16249
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0

14 Sie 2017, 14:46

Chyba masz rację, nie ma sensu uzmysławiać rzeczywistości, dawno wybrał.

Tak tylko dorzucę jeszcze do argumentu utraty mocy we Focusie. Nie licz, że 1.8T każde jest w super stanie. Miłośnicy 4 kółek chcieli kiedyś zrobić chiptuning właśnie w A6 1.8T i się okazało, że na benzynie ma 100 koni, a na LPG (przelewało) 130 KM. W tym wypadku każdy kompakt to objedzie. Ale to tylko tak na dodatek, zapewne i tak nie uwierzysz że to możliwe bo "w internetach piszą inaczej". :)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    SsangYong Tivoli - druga generacja modelu
    Jesień 2019 to czas nowości SsangYong’a. Pierwszą z nich jest wprowadzenie na polski rynek nowej wersji Tivoli. Nowe Tivoli ma długość 4225 mm, szerokość 1810 mm oraz wysokość 1613 mm. W porównaniu do poprzedniej ...

14 Sie 2017, 15:18

Ale ja nie rozumiem po co te złośliwości?
Problem taki że to Wy sami nie wiecie co można polecić a co nie.
Na 1 stronie odradzaliście mi Vki od VW bo drogie w utrzymaniu, nie trzymają mocy, słabo jadą - lepiej wybrać 1,8T - ok odpuściłem.
W między czasie Merole też na bok bo gniją.
Zainteresowałem się BMW ale nie przypuszczałem że aż takie ceny osiągają przy mocniejszych odmianach :/
Postanowiłem że wybiorę 1,8T - to teraz się okazuje że też zły bo za drogi, nie trzyma mocy, słabo się prowadzi itd.

To w takim razie co mam wybrać? skuter wodny?
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 682
Prawo jazdy: 09 10 2010
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Opel
Paliwo: Benzyna
0

14 Sie 2017, 15:44

Rzecz w tym, że samo wybranie jednego silnika niczego nie zmienia, bo nadal masz mały budżet i szuka się najlepszego stanu. Upierając się przy jednym jedynym zawężasz drogę i wydłużasz czas, a jak mówiłem 1.8T było i jest popularne przez młodych, więc ich stany nie są idealne. Ciężko jest znaleźć coś zadbanego, a znowu moim zdaniem wydawanie 12-13k na 20 letnie jest głupie.

Ale rozumiem, dla Ciebie to nie problem i po prostu chcesz 1.8T i koniec. Więc szukaj i wrzucaj do oceny. Nie ma co dyskutować.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

14 Sie 2017, 19:15

Pewna grupa użytkowników nabija sobie konkursowe posty na hejtowaniu, stąd moja decyzja - temat zamykam.

Jeśli autor będzie chciał go otworzyć - proszę o kontakt na priv
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14094
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0