22.000-28.000 diesel Octavia II - Vectra C - Toyota Avensis

20 Mar 2014, 22:09

Ja nie dramatyzuje, tylko opisuje fakty. Widocznie nie umiesz się pogodzić z tym, że silniki 1.9CDTI wcale nie są tak bezawaryjne jak je zachwalasz :twisted:
elpolacco
Początkujący
 
Posty: 96
Prawo jazdy: 12 12 1990
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

20 Mar 2014, 22:12

A co może 2.0 TDI jest okej?
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

20 Mar 2014, 22:19

Ja nie twierdzę, że jest najlepszy i wogóle - ma wady i zalety jak każdy inny. Problem w tym, że nie odróżniasz oznaczeń silników 2.0TDI i ich problemów i wszystkie klasyfikujesz do jednego koszyka.

Irytujące jest również opisywanie zawyżonych kosztów oraz uznawanie, że po za kupie wszystko będzie do wymiany. Wystarczy poszukać zadbanego egzemplarza i żaden z tych opisanych problemów nie musi wystąpić. Osobiście jak zmieniam samochód to szukam go min. 0,5 roku, czasami do roku czasu. Nie napalam się i nie kieruję się jedynie ceną, a stanem auta. Do tej pory miałem same diesle i w żadnym nie wymieniałem wtrysków, dwumasy, turbiny itp.
elpolacco
Początkujący
 
Posty: 96
Prawo jazdy: 12 12 1990
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

20 Mar 2014, 22:41

Bo wszystkie 2.0 TDI to jedno wielkie g.... Ceny które podałem nie są zawyzone wiec jak się nie znasz to z łaski swojej sie nie odzywaj bo głupota tu nie jest tolerowana. Nawet przy zadbanym egzemplarzu w ciągu roku wsadzisz w niego 10k.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

20 Mar 2014, 23:14

Taa... A do Vectry 1.9CDTI nie dołożysz przez ten rok nic :lol:

Przecież w Vectrze też pada:
- dwumasa 4000zł
- turbo 2000zł
- dpf - 3000zł
- egr 1000zł
- szpilki od kolektora - 1000zł
- maglownica (rozczelnienie) - 1500zł

i tak samo mogę opisać Ci takie kosmiczne ceny :mrgreen: :ok:
elpolacco
Początkujący
 
Posty: 96
Prawo jazdy: 12 12 1990
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

20 Mar 2014, 23:29

kon146 napisał(a):Ceny które podałem nie są zawyzone wiec jak się nie znasz to z łaski swojej sie nie odzywaj bo głupota tu nie jest tolerowana.


Ja też nie toleruję głupoty dlatego udowodnię Ci rzeczywiste cen:

1. Głowica - NOWA! - 2090zł
[link do oferty na Allegro wygasł]

2. Dwumasa + kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko ) 1720zł
[link do oferty na Allegro wygasł]

3. Pompowtrysk NOWY: 550zł x 4= 2200zł - NOWE, nie regenerowane.
[link do oferty na Allegro wygasł]

W sumie daje 6010zł, a nie 19tys.zł ja ty to wyliczyłeś :twisted:
elpolacco
Początkujący
 
Posty: 96
Prawo jazdy: 12 12 1990
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyższy poziom bezpieczeństwa od Volvo
    Wraz z debiutem w Genewie nowego Volvo V40, po raz pierwszy zaprezentowano innowacyjne rozwiązanie z zakresu bezpieczeństwa biernego – poduszkę powietrzną chroniącą pieszego. Jednak to nie wszystko. Właśnie przedstawiono ...
    [2018] Mercedes klasy A
    Mercedes pokazał kolejną generację klasy A. Silniki, które będą dostępne to m.in. 1,4 turbo 163KM (A200), 2,0 turbo 220KM (A250) oraz 1,5 diesel 116KM (A180d). Później paleta ma się rozszerzyć. Moim zdaniem ...

20 Mar 2014, 23:33

Ja podałem realne ceny a nie te najtańsze z allegro a za swoją głupotę zaraz bana dostaniesz.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

20 Mar 2014, 23:34

co 1.9 CDTI kolego elpolacco: nie czytasz chyba całego tematu ani linków które udostępniasz strone wcześniej

Przecież w Vectrze też pada:
- dwumasa 900-1100zł plus wymiana jak ktoś kumaty to sam zrobi
- turbo ?? w linkach które podałeś sam strone wcześniej: regeneracja 700-1000 (http://forum.vectraklub.pl/index.php/to ... ?p=1905980)

dpf, egr, klapy wirowe za 1000 po zakupie wywalam, zaślepiam, software'owo też żeby nie waliło błędami w komputerze i do sprzedaży mam spokój z tym. mówiłem o tym chyba w temacie ze 3x szkoda że nie wszyscy czytają od początku :no:

- szpilki od kolektora - też w linku który podałeś wcześniej ceny szpilek http://forum.vectraklub.pl/index.php/to ... /?p=902309
- maglownica (rozczelnienie) - ??? tego nie wiem nie chce mi sie szukac
leasing
Początkujący
 
Posty: 57
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: AUDI

20 Mar 2014, 23:35

leasing nie słuchaj go szkoda nerwów
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

20 Mar 2014, 23:39

bo z fanami VAGów nie ma dyskusji, bo uważają ten przereklamowany chłam jako bożyszcze ;)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Mar 2014, 23:45

słuchaj wkurza mnie jak ktoś pisze - daje linki których nawet nie przejrzał, a później wali ceny z kosmosu, może to ceny za nówki w ASO z usługą, ale kto po gwarancji jeździ do ASO, nie słyszałem by w używanym aucie ktoś kupował nówke turbinę, albo idzie się w regeneracje albo w używke z anglika, - turbina chyba nie jest prawostronna jak kierownica :mrgreen:
Tak samo z tym EGR, DPF, pisałem kilka razy co zrobię po zakupie, to tak jak ktoś kupuje benzynę, zakłada gaz na początku a nie przed sprzedażą bo przez czas użytkowania ma się zwrócić, i tak samo ja mam zamiar kupić zainwestować na początku by cieszyć się tym że akurat rzeczy które mogą z większym prawdopodobieństwem polecieć da się wcześniej wyeliminować jako źródło problemu
leasing
Początkujący
 
Posty: 57
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: AUDI

20 Mar 2014, 23:49

ale ceny trzeba też rozpatrywać pod kątem trwałości podzespołu, bo na przykład w przypadku japońskich aut często tak jest, że części są o wiele droższe ale też i wytrzymalsze więc suma sumarum wychodzi taniej
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Mar 2014, 23:51

zaraz zostanę posądzony za kryptoreklamę ale specjalnie dla kolegi elpolacco dam adres jeszcze raz może przejrzy kolektorycdti.pl zakładka oferta i tam trzy linki do firm które to robią choć takich magików jest w Polsce już więcej
leasing
Początkujący
 
Posty: 57
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: AUDI

20 Mar 2014, 23:52

leasing napisał(a):co 1.9 CDTI kolego elpolacco: nie czytasz chyba całego tematu ani linków które udostępniasz strone wcześniej

Przecież w Vectrze też pada:
- dwumasa 900-1100zł plus wymiana jak ktoś kumaty to sam zrobi
- turbo ?? w linkach które podałeś sam strone wcześniej: regeneracja 700-1000 (http://forum.vectraklub.pl/index.php/to ... ?p=1905980)

dpf, egr, klapy wirowe za 1000 po zakupie wywalam, zaślepiam, software'owo też żeby nie waliło błędami w komputerze i do sprzedaży mam spokój z tym. mówiłem o tym chyba w temacie ze 3x szkoda że nie wszyscy czytają od początku

- szpilki od kolektora - też w linku który podałeś wcześniej ceny szpilek http://forum.vectraklub.pl/index.php/to ... /?p=902309
- maglownica (rozczelnienie) - ??? tego nie wiem nie chce mi sie szukac


leasing, tu masz odpowiedz:

elpolacco napisał(a):i tak samo mogę opisać Ci takie kosmiczne ceny


Przecież ja nie pisałem normalnych cen jakie są na rynku tylko tak samo kosmiczne jak dla silnika 2.0TDI podał kondi146.


kon146 napisał(a):a podałem realne ceny a nie te najtańsze z allegro a za swoją głupotę zaraz bana dostaniesz.


Są to normalne ceny, a nie najtańsze. Skoro są one dla Ciebie nie normalne to czekam na Twoje z linkami :ok: Wiem, że nie potrafisz się przyznać do błędu, ale straszenie kogoś banem za to, że ma inne poglądy i zdanie jest żałosne :roll:
elpolacco
Początkujący
 
Posty: 96
Prawo jazdy: 12 12 1990
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

20 Mar 2014, 23:53

Oryginalne koło dwumasowe 990 zł

Producent - GM Opel
[link do oferty na Allegro wygasł]
leasing
Początkujący
 
Posty: 57
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: AUDI