maartiinoo napisał(a):Ma jakieś typowe częste usterki?
Jakby się bliżej przyjrzeć to trochę tego jest. Użytkownicy narzekają najczęściej na:
- wadliwe odbojniki amortyzatorów w egzemplarzach z początku produkcji,
- nietrwałe łożyska i poduszki amortyzatorów,
- skrzypiące plastiki w środku (podszybie + deska rozdzielcza), łatwo rysujące się, fatalnie spasowane - o ile można to nazwać "usterką" (mnie osobiście to mocno irytuje, na szczęście nagłośnienie jest na plus),
- skrzypiące sprzęgła (wadliwa pompa sprzęgła, w IX gen. nie uległo to ponoć zmianie),
- odpadające klamki drzwi kierowcy i pasażera
- fatalny, rysujący się od samego patrzenia, miękki lakier (naprawdę, totalne dno, codziennie dochodzą nowe mini-ryski pomimo tego, że bardzo dbam o auto),
- nie istnieje coś takiego jak komfort jazdy - auto jest twardo zawieszone, fotele są średnio wygodne i kompletnie poskąpiono na wyciszeniu wnętrza (b. głośny silnik na wysokich obrotach - jak to Honda) - to raczej auto do miasta i na trasy do 150 km (po trasie Wrocław - Lublin plery bolały mnie cały weekend)
Silnik (1.
![Cool 8)]()
, skrzynia mega trwałe i przyjemne w użytkowaniu (niewielkie spalanie - średnio ok. 7l/100), duże możliwości przewozowe (super dla młodej rodzinki). Ogólnie polecam, ale tylko zadbany egzemplarz (handlarzy omijać szerokim łukiem), bo części do tanich nie należą.