4drzwi TDI 15-20tys zl doradzcie. a4, passat, golf, e46 ??

4drzwi TDI 15-20tys zl doradzcie. a4, passat, golf, e46 ??

18 Paź 2008, 12:04

witam! chcialbym zeby ktos pomogl mi wybrac samochod odpowiedni dla mnie. moj obecny samochod to E34 518i 94r sport zawieszenie, alu itd jednak teraz chce zmienic samochod na bardziej ekonomiczny gdyz ten pali mi 13 po miescie i 8.5 w trasie... jak dla mnie to o wiele za duzo gdyz narazie koncze liceum wiec nie pracuje. chcialbym kupic jakis samochod 4drzwiowy z silnikiem diesla ktory i malo pali i w miare dynamicznie jezdzi, cena to 15-20tys. ogladalem takie samochody jak a4 b5 1.9tdi 110KM (tutaj drogie wielowachaczowe zawieszenie z przodu i malo miejsca z tylu) passat b5 1.9tdi 110KM (duzo miejsca jednak takze wielowachaczowe drogie zawieszenie na przodzie i dosyc ciezki samochod wiec spalanie w miescie pewnie troche wieksze...) golf IV 1.9 tdi 110KM silnik ten sam... troche mniejszy nie wiem jak z miejscem w srodku, zawieszenie czy drogie i ogolnie czy drogi w utrzymaniu ten samochod bo pali raczej malo... podobaja mi sie tez e46 2.0d 136koni tez w miare ekonomiczny i bmw dobrze wykonane ale na taki nawet z poczatku produkcji 98r nie starczy mi...
doradzcie mi moze ktory z tych samochodow jest godny uwagi a moze polecicie jakis inny. toyoty niby malo awaryjne ale za te pieniadze to niedostane toyoty tej generacji ktora podoba mi sie wizualnie... skody kiepsko zrobione, takie jakies ubogie sa... opla to mialem corse b 97r to fatalnie ople sa zrobione... ciezko wybrac odpowiedni samochod :/ doradzcie cos ;)
tomaszeklolek
Nowicjusz
 
Posty: 11
Rejestracja: 18 Paź 2008, 11:52
Miejscowość: Szamotuły(40km od Poznania)
0

Re: 4drzwi TDI 15-20tys zl doradzcie. a4, passat, golf, e46

22 Paź 2008, 00:35

Passat na pewno największy i z silnikiem 1,9tdi najekonomiczniejszy, bmw e46 w tych pieniądzach to jedynie okazja a takie mogą robić niespodzianki bo to początek serii i auto już nie młode.
serhio
Nowicjusz
 
Posty: 34
Rejestracja: 01 Sty 2008, 13:07
Miejscowość: Janowiec Wielkopolski
0

Re: 4drzwi TDI 15-20tys zl doradzcie. a4, passat, golf, e46 ??

12 Sie 2015, 10:28

PASSAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jgorekk
Nowicjusz
 
Posty: 15
Rejestracja: 10 Sie 2015, 19:11
Auto: Nie mam
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jakie są niebezpieczeństwa które mogą nas spotkać podczas parkowania? Jakie są niebezpieczeństwa które mogą nas spotkać podczas parkowania?
    Parkowanie to jedna z podstawowych umiejętności, jakie kierowca powinien nabyć w czasie kursu nauki jazdy. Jednak nawet gdy ktoś wykona ten manewr prawidłowo podczas egzaminu, nie ma pewności, że będzie w stanie równie ...
    Opel Astra Sports Tourer - nagroda Auto der Vernunft 2012 Opel Astra Sports Tourer - nagroda Auto der Vernunft 2012
    Czytelnicy czołowego magazynu konsumenckiego w Niemczech "Guter Rat" oraz "SUPERillu" wybrali trzy modele samochodów, które stanowią najbardziej rozsądny wybór spośród bardzo szerokiej oferty produktowej ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • 1/4 mili Bemowo
      Lamborghini Huracan Spider, tył
      Honda Civic, 1-4 mili, wyścigi
      Dodge Ram 1500 Laramie Limited