5.7 Hemi UPG?

21 Kwi 2021, 20:38

Witam wszystkich forumowiczów. Czy mial ktoś kiedyś podobne jaja z hemi ? Otóż problem polega w zbiorniczku plynu z chlodnicy a dokładnie z jego naglym wysokim przybyciem na ciepłym silniku i sporym ubyciem na zimnym...(po przejechaniu x km i zgaszeniu samochodu na drugi dzień plynu jest mniej jak dzien wczesniej)Ciśnienie w zbiorniczku dochodzi do 2 barów..Był robiony test na upg i z nim tez jest śmiesznie bo raz wychodzi pozytywnie a raz negatywnie.Po odkręcaniu korka płyn "oddycha" chodzi góra dół.Zeby było śmieszniej test w jednym momencie zmienił kolor na żółty po czym po chwili zmienił kolor na zielony haha.Dodam ze auto nie kopci,chodzi równo, nie grzeje się, wieje ciepłem.Auto pracuje na gazie. Przebieg 270 tys.Co o tym myślicie? Dodam że problemy zaczęły się po wizycie u mechanika który robił rurki prowadzące z chlodnicy do silnika.Nie widać żadnych wycieków
B4rt
Nowicjusz
 
Posty: 3

22 Kwi 2021, 14:01

A masz tam osobny korek ciśnieniowy na chłodnicy?

B4rt napisał(a):Otóż problem polega w zbiorniczku plynu z chlodnicy a dokładnie z jego naglym wysokim przybyciem na ciepłym silniku i sporym ubyciem na zimnym...
Przy dużym układzie chłodzenia wahania płynu mogą być spore. Ile tam masz litrów płynu w całym układzie? Co to za auto?

B4rt napisał(a):Dodam że problemy zaczęły się po wizycie u mechanika który robił rurki prowadzące z chlodnicy do silnika.Nie widać żadnych wycieków
Może źle odpowietrzył i teraz dopiero układ się sam odpowietrza przez co masz takie wahania i ubytek z dnia na dzień.
Rokiko
Stały forumowicz
 
Posty: 2756
Zdjęcia: 11

22 Kwi 2021, 22:29

Dodge charger.Powiem szczerze nie pytałem ile dokładnie plynu zostało wlane.Obstawmy ze był źle odpowietrzony więc poprostu codziennie sprawdzac stan i jak zejdzie załóżmy do minimum to dolewać i dalej obserwować?
B4rt
Nowicjusz
 
Posty: 3

23 Kwi 2021, 08:52

Przyjrzyj się jeszcze raz czy nie ma wycieków, dolej płynu na zimnym układzie np. w połowie między max i min. zrób sobie kreskę poziomu markerem i obserwuj czy z dnia na dzień przed odpaleniem silnika jest różnica przy mniej więcej takiej samej codziennej eksploatacji auta.

Płyn Ci tak nie odparuje więc jak będzie go non stop ubywało to są dwa wyjścia:
1. Przedostaje się do komory spalania.
2. Jest gdzieś jakiś niewielki wyciek i być może płyn odparowuje na ciepłym silniku zanim doleci do ziemi gdzie zostałaby plama.

Olej silnikowy masz ładny klarowny?
Rokiko
Stały forumowicz
 
Posty: 2756
Zdjęcia: 11

23 Kwi 2021, 10:21

Tak olej jest ładny nic się tam nie dzieje
B4rt
Nowicjusz
 
Posty: 3
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zredukuj prędkość i zwiększ dystans jadąc po mokrej nawierzchni
    Jazda w deszczu oznacza gorszą widoczność i wydłużony czas reakcji kierowcy, a wjechanie w kałużę może wiązać się z ryzykiem bardzo niebezpiecznego poślizgu wodnego lub uszkodzenia auta. Dlatego na mokrej nawierzchni niezbędne ...
    Akumulator typu "CYCLING", technologia typu "GEL" i "ORBITALNA"
    Obecnie prawie każdy z produkowanych pojazdów wyposażony jest w wiele rozwiązań i urządzeń zużywających energię elektryczną. Klimatyzacja, ogrzewanie i nawiew, elektrycznie sterowane szyby, GPS, system car audio oraz ...

  •