[N15] Almera, problem z obrotami

31 Sty 2012, 09:18

Witam,
potrzebuję pomocy od forumowiczów w sprawie "choroby" mojej almerki.

Jakiś czas temu po wciśnięciu pedału gazu a także po jego zwolnieniu samochodem szarpało więc został przeczyszczony silnik krokowy oraz przepustnica - szarpania już nie ma, lecz pojawił się problem z obrotami na biegu jałowym otóż:
- po odpaleniu obroty sięgają prawie 2000 i dobrze musi się rozgrzać silnik by obroty spadły do 1100 które i tak są zbyt duże. czasami (ale to rzadkość) osiągną 900. Gdy już osiągną te 900 to po włączeniu świateł, włączeniu maksymalnych obrotów dmuchawy itd to obroty spadają poniżej 500 i silnik się dławi (jak już to po włączeniu tych "urządzeń" obroty powinny rosnąć by zaspokoić zapotrzebowanie mocy
- dziwne jest to, że gdy obroty są "niby" na prawidłowych obrotach to po wciśnięciu pedału sprzęgła i wrzuceniu jakiegokolwiek biegu obroty same osiągają wartość 1600 (przy nadal wciśniętym pedale sprzęgła)

Dodam że regulacje, czyszczenie przepustnicy, silnika krokowego oraz wymiana tego krokowca nie pomogła. Czy ktoś mógłby mi pomóc i zdiagnozować co może dolegać mojej almerce?

Dodatkowe pytanie do forumowiczów:
Wie może ktoś gdzie mógłbym nabyć uszczelki do drzwi i do szyb bocznych? niestety w żadnym motoryzacyjnym nie mogę tych elementów namierzyć
HN15
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 15 06 2004

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    BMW ActiveHybrid 3
    Podwyższona sprawność, której towarzyszy lepsza dynamika samochodu BMW ActiveHybrid 3, to wynik połączenia cenionego i nagradzanego silnika spalinowego z innowacyjnym napędem elektrycznym. Technologia BMW TwinPower ...