Analiza aut za +/- 50 tys. zł

07 Sty 2019, 20:53

Nie, wielu ludzi nie wie o możliwości kupna auta na firmę. A E46 to też mała, ciasna w środku popierdziawka.
aGradory
 

08 Sty 2019, 00:10

Gradory napisał(a):Nie, wielu ludzi nie wie o możliwości kupna auta na firmę. A E46 to też mała, ciasna w środku popierdziawka.

Fista st ok. e46 w środku popierdziawka :lol:

Kao chyba jakiś spamix będzie :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10433
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

08 Sty 2019, 00:36

Kolejny forumowy trol, długo nie zabawi jak inni :no:
Co do tematu padły tu Merce, a rozważałeś CLSa? masz tam poważne silniczki i bogatą gamę Vki Merca są godne polecenia no ale przy takim aucie raczej nie ma co rozmawiać o kosztach eksploatacji, zresztą w ogóle koszta eksploatacji przy autach w które celujesz powinne być zepchnięte na drugi plan bo albo chce fun albo ekonomie, tu nie ma kompromisów za bardzo.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16271
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

08 Sty 2019, 13:39

CLK bardziej podoba mi się od CLSa, CLS trochę za duża kolumbryna (4,9m już mi nie zmieści się do grażu). Tak jak pisałem w pierwszym poście, wiem, że będzie ciężko wybrać coś co daje fun, a przy tym było ekonomicznie.
Vectra C 2.0T (przedlift) już jest dla mnie za słaba, niby można podkręcić ten silnik do 250km ale chciałbym się przesiąść na coś innego. Brakuje mi często mocy przy wyprzedzaniu na trasie czy poza obszarem zabudowanym.
Zdecydowałbym się tak to na CLK 3.2 ale tam jest 5-cio biegowy automat. A do tematu E46 chyba nie ma co wracać.
Jak się ima taki Merc C W204 z silnikiem 3.0 231?

Vectra C 2.0T katalogowo ma 9,1 s 0-100km/h u mnie ten wynik jest nieco słabszy nawet 9,5-10s 0-100km/h. Jeśli mogę jakkolwiek poszerzyć pole manewru to szukam samochodu, który będzie miał w granicach 7s 0-100km/h jeśli to miałby być jakikolwiek wyznacznik dla fun'u z jazdy.
Wcześniej wysłana Mazda i Ford Focus zamykają się nawet poniżej 7s. Ale czy idę w dobrym kierunku?
davielem
Nowicjusz
 
Posty: 8

08 Sty 2019, 13:52

davielem napisał(a): CLK 3.2 ale tam jest 5-cio biegowy automat.
bardziej od liczby biegów liczy się ich przełożenie/ustawienie zwał jak zwał, chodzi o długość.
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14104
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

08 Sty 2019, 19:25

Czyli temat jest już całkowicie wyczerpany i albo jakaś stara konstrukcja albo większy budżet?
davielem
Nowicjusz
 
Posty: 8
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hyunadi Santa Fe Nowej Generacji - wizualizacje modelu
    Hyundai ujawnił pierwsze informacje dotyczące modelu Santa Fe Nowej Generacji, którego światowa premiera odbędzie się w lutym, a europejska prezentacja będzie miała miejsce podczas targów motoryzacyjnych w Genewie. ...

08 Sty 2019, 19:57

Proste, inaczej się nie da.
Albo szukasz szybkiego hb albo segment wyżej kosztem rocznika.
Mateq
Początkujący
 
Posty: 212
Prawo jazdy: 12 03 1993
Przebieg/rok: 21tys. km
Auto: Lexus is 250
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

09 Sty 2019, 01:31

Ja rozumiem, biorę pod uwagę jak narazie CLK W209 5.0, bo jak widzę po tematach koszty utrzymania nie są masakryczne. Nastawiałem się wcześniej na E92 ale widzę, że z tematu na temat przewija się iż nie jest to polecany samochód ze względu na koszty serwisowania.
Jestem singlem, nie podróżuje ze mną zbyt wiele osób, dlatego też typ nadwozia jest dla mnie obojętny. Chciałbym mieć po prostu fun z jazdy, dopóty jeszcze mogę. Wiadomo, że osiągi nie idą w kompromisie z ekonomią.
Chciałbym znaleźć jednak coś pomiędzy, co mi pozwoli się nacieszyć jazdą, a nie będzie niewiadomo jak mnie obciążać. Samochód też nie będzie stał w garażu przez większość tygodnia, a wyciągany tylko w 'niedzielę'. Temat dla mnie jest taki, że potrzebuję pomocy co w tym wypadku wybrać lub z czego zrezygnować/nastawić się. Pewne jest dla mnie, że auto musi być pod LPG.
davielem
Nowicjusz
 
Posty: 8

09 Sty 2019, 08:37

Nie obraź się...ale bierz clk v8 i przestań już myśleć :ok:
Będziesz rozkładać wszystko na czynniki pierwsze to nic nie kupisz albo jakiegoś zwyklaka który i tak swoje kosztuje. "Only v8" :happy:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10433
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe