Astra 1.7td-isuzu jak podłaczyc alternator 2piny 3przewoda

astra 1.7td-isuzu jak podłaczyc alternator 2piny 3przewoda

30 Gru 2013, 01:13

Witam mam astre 1.7td silnik isuzu padl alternator chciałem go regenerowac lecz gosciu uswiadomił mi ze to jest jakas przeróbka a altek jest podobno od jakiegos hiundaja ten altek posiadal wtyczke 2piny tylko jeden poprzeczny i trzeci wtyk pojedynczy po przeciwleglej stronie wtyczki na obrotomierz kupiłem nowego altka wejscie 2piny po podłaczeniu kontrolka nie gasnie podlaczam L zoltoczerwony W obrotomierz a co z trzecim kablem moze ktos cos poradzic co tu niegra
romek465
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 23 Lis 2012, 11:52
Prawo jazdy od: 0- 0-1990
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: opel
Silnik: 1.7td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

Re: astra 1.7td-isuzu jak podłaczyc alternator 2piny 3przewoda

30 Gru 2013, 19:30

Podejrzewam że kupiłeś nie ten alternator. W sumie się nie dziwię bo piszesz że to jakaś przeróba. W zasadzie patrząc po roczniku Twojego auta to powinieneś mieć tam na alternatorze terminal czteropinowy. Tutaj kontrolka ładowania jest załączana przez przekażnik. W tym nowym , dwupinowym L/W tego przekażnika nie ma. Podłącz pod L żarówkę 3W do + akumulatora i zobacz co się będzie działo.

Poza tematem : Swoje zapytania pisz poprawnie . Używaj znaków interpunkcyjnych. Formułuj poprawnie w miarę możliwości zdania, poprzedzając je dużą literą. Ja orłem nie jestem ale się staram. Twój post czyta się żle . Następnym razem jeśli się nie poprawisz , to nie dostaniesz odpowiedzi.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2630
Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: astra 1.7td-isuzu jak podłaczyc alternator 2piny 3przewoda

30 Gru 2013, 20:03

L- kontrolka
W - obrotomierz
Trzeci przewód zostawiasz wolny. Oprócz tego musisz zmostkowac piny 86 z 30 na gnieździe przekaxnika kontrolki ładowania, bo wzbudzenie altka musi lecieć przez kontrolkę.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14453
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: astra 1.7td-isuzu jak podłaczyc alternator 2piny 3przewoda

01 Sty 2014, 02:44

Witaa na forum dzieki za pomoc ale do tego tematu mam jeszcZe jeden problem mam gdzies zware szukając kabel bocznygrubyidący w stacje bezpieczników .swieci kontrolka miedzy aku a masa czy to stacyjka czy rozrusznik
Wszystkiego najleprzego w nowym 2014
powaznie dzwon 882989571
romek465
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 23 Lis 2012, 11:52
Prawo jazdy od: 0- 0-1990
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: opel
Silnik: 1.7td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

Re: astra 1.7td-isuzu jak podłaczyc alternator 2piny 3przewoda

01 Sty 2014, 15:26

A ja mam prosbę do ciebie - zanim zaczniesz prosić o pomoc, najpierw zacznij szanować forumowiczy. Póki co, to twój sposób pisania nie wskazuje na szacunek dla forumowiczy. Do tego ciężko zrozumieć o co ci chodzi.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14453
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW E1 i E2 (1991-1993) - samochód elektryczny BMW E1 i E2 (1991-1993) - samochód elektryczny
    Zachęcona pozytywnymi wynikami osiągniętymi przez akumulator NaS firma BMW Technik GmbH otrzymała zamówienie na opracowanie pojazdu elektrycznego od zera, przy założeniu zbadania zalet i wad napędu elektrycznego w ...
    Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale 1963 rok Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale 1963 rok
    Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale miała silnik z dwoma wałkami rozrządu o pojemności 1600 cm3 - wersji samochodu o tej samej nazwie - Giulietty, zaprojektowanej przez Franco Scaglione dla firmy Bertone na nadwoziu z krótkim ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      VW Passat CC
      Infiniti Q50
      S2020005