Audi 80 2.0 z gazem

27 Gru 2008, 19:57

co wy o tym aucie myslicie w obecnych czasach? warto kupić to auto z tym silnikiem i gazem czy lepiej dołożyc i kupić diesla? jakie są najczęstrze problemy benzyniaków z gazem?? z góry dzieki
scrolll
Początkujący
 
Posty: 183
Miejscowość: podkarpacie

27 Gru 2008, 20:24

To zasleży czy chcesz postawić na oszczędnosci,czy na mocy silnka.80 w benzynie i w gazie z pewnością nie będzie miała tej samej mocy silnika co jakieś inne,nieco nowsze autko w dieslu.No i ważne jest jakie to autko w dieslu chciałbyś kupić - chodzi oczywiście o moc silnika i spalanie.
Faktem jest,że w dieslu jest mniej elementów,które mogą ulec awarii - już choćby sam fakt,że diesel nie posiada jako tako układu zapłonowego(ale ma świece żarowe).Natomiast benzyniak ma układ zapłonowy,składający się z kilku elementów.No ale z kolei warto zastanowić się nad ewentualnymi cenami cześci zamiennych - za jedną pompę wtryskową do diesla,kupić można czasami cały układ zapłonowy do benzniaka...Ale to oczywiście zalezy od tego,jakie to samochody.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

27 Gru 2008, 22:10

jak benzyna to tylko 2.0 90 koni i tu na mocy mi niezależy za bardzo, jezeli chodzi o diesla to tak samo 1.9 tdi 90 koni. benzyniaka z gazem kupi już za 7 tys z '92 zarejestrowanego. do diesla z tego samego roku trzeba dopłacić jakieś 2-2.5 tys. ja mam do wydania 10 tys no i raczej chciałbym kupic takie audi tylko żeby było tak z '94, a ceny z tego roku i jeszcze w bdb stanie zazwyczaj rozpoczynają sie od 11tys (od 8.5 tys sprowadzone do rejestracji). jeszcze zastanawiałem sie nad vw vento i passatem. vento ogólnie też mi sie podoba ale znowu bardziej podatne są na korozje od 80. passat z kolei troche takie sobie, jak dla mnie za duże troche albo przynajmniej sprawia takie wrażenie, ale za to porzadne i troche wnętrze przypomina b3. na mojej liscie jest też opel astra ale tu brałbym benzyniaka 1.4 albo 1.6 (moze też byc gaz). diesel przy tym aucie odpada bo jest za słaby. no i jeszcze jedno auto - rover 400. tak samo jak przy astrze 1.4 albo 1.6 lub diesel (niebyło by problemu z wyborem silnika) tylko tutaj zastanawiam sie czy to auto będzie dobre. gdyby audi kiedyś pomyślało i do 80 b4 montowało silniki 1.6 i 1.8 to nie miał bym nad czym sie zastanawiac :lol:
scrolll
Początkujący
 
Posty: 183
Miejscowość: podkarpacie

30 Gru 2008, 01:22

Jak chcesz moc to kup B4 z gazem na pelnym wtrysku. Moc tego auta wynosi bodajze 117 koni - jezdzilem sam takowym i naprawde juz mozna bylo pojezdzic. Co do silnikow diesla- zwykle 90 konne tdi nie mialo szans :) Sprawdzone i potwierdzone. Jesli chcesz cos oszczednego to wez sobie b3 w silniku 1.6 i tyle :) Miedzy b3 a b4 roznic chyba nie trzeba tlumaczyc.


Opel Panie kolego to - niemiec dla ubogich. VW jak sama nazwa wskazuje - auto dla ludu. O roverze nie wspomne wogole. Mysle ze najlepszym wyborem tutaj bedzie akurat audi. Zewnetrzny i wewnetrzny ocynk robi swoje.

Pozdrawiam
TommyZap
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: ok. Łodzi

01 Sty 2009, 15:18

Jesli chcesz cos oszczednego to wez sobie b3 w silniku 1.6 i tyle :)





b3 mi sie zbytnio nie podoba. a róznice są w wyglądzie - b4 jest ładniejsze, a auta z końca 93 mają lepsze i ładniejsze boczki. i druga sprawa ... b3 produkowane było do 91 a b4 do 95. to już moze lepiej poszukac b4 z 1.6.
scrolll
Początkujący
 
Posty: 183
Miejscowość: podkarpacie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jeszcze bardziej zwrotne: zawieszenie - Audi RS 6 Avant
    Zarówno przednia, jak i tylna oś nowego Audi RS 6 Avant to konstrukcje pięciowahaczowe, osobno pochłaniające siły wzdłużne i poprzeczne. Połączenia i ramy pomocnicze wykonane są głównie z aluminium. Rozstaw ...