Audi a3 czy bmw serii 3

29 Mar 2020, 08:07

Witam zastanawiam się nad audi a3 8l 1.8t lub może bmw e36 lub e46 2.5/2.8 samochód planuję kupić do 10 tyś zł.
Jeśli chodzi o audi będzie pewnie jakiś chip tuning, planuję założyć gaz do obu aut po zakupie chyba że już będą w gazie.
wiktoras99
Obserwowany
 
Posty: 1

29 Mar 2020, 11:37

Masz 10 tys. na auto, a ile na pakiet startowy? Samo LPG do 4 cyl. to 2500-300zł ,a do R6 min. 4000zł. Nie łudźmy się - to są 20-letnie auta i na pewno będzie coś w nich do roboty - nikt nie utrzymuje tych aut w stanie idealnym poza jakimiś pasjonatami, którzy nie oddadzą ich za normalną kasę.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

29 Mar 2020, 12:03

wiktoras99 napisał(a):Jeśli chodzi o audi będzie pewnie jakiś chip tuning


Sądząc po Twoich typach jesteś właśnie typowym klientem na ałdi i bmw w Polsce w niskim budżecie. Można to określić mianem sebixa
Te auta w ogromnej większości nadają się do generalnego remontu silnika a nie podnoszenia mocy.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

29 Mar 2020, 12:52

10tyś
audi lub bmw
gaz
tuning

Za 10tyś to znajdziesz trupa a nie 1.8T ktore przyjmie jeszcze gaz i wiecej mocy
Dozbieraj jeszcze 5tys i wtedy szukaj ale z drugiej strony czy warto placic 15tys za 20 letnie auto?
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1452
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

29 Mar 2020, 13:49

Kolego szukaj z połowy lat 90 E36 z jakimś ciut mocniejszym silnikiem i tyle.
E46 to porażka w tej kasie wg mnie a 1,8T...co kto woli, jestem zapisany na grupie fb (1,8T/tfsi itd..2,0) nie ma dnia..dosłownie, żeby ktoś nie pisał że ma problem z 1,8T na gazie, przerywa itd, nie ma mocy, falują obroty, do tego w A3 dochodzi problem korozji i na dzień dobry 4-5 tys po zakupie nie masz w kieszeni. Wg mnie bezsens.
Także nie zdziw się jak po chiptuningu w takim 20 letnim 1,8T dojdzie raptem 20 koni a za chwilę auto będzie zamulone itd bo coś padnie.
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008