Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
ziommmmm15 napisał(a):koncern VAG nie mam dobrych silników ( zarówno tsi,tfsi jak i tdi to delikatnie mówiąc złomy o nikłej trwałości).
dzida napisał(a):żeby nie było hejtów, że są tylko hejty to trochę faktów:
- 1,8 i 2,0TFSI do 2013 miały wadliwe (za cienkie) pierścienie tłoków, które powodowały niezbieranie oleju i jego spalanie.
- TFSI i FSI mają problemy z nagarem i rozrządem na łańcuchu
- w mocniejszych TFSI istnieje możliwość pękania tłoków
- 2,0TDI CR to silnik ze zmienionym układem zasilania w stosunku to wersji PD. Jest lepszy od poprzednika ale do końca 2009r. były dalej wadliwe pompy oleju i przypadki pękania (nie osiadania jak w poprzedniku) głowicy.
- 2,7 i 3,0TDI charakteryzuje wysoki apetyt na olej, bardzo kosztowna wymiana rozrządu, drogie w naprawie wtryskiwacze i przypadki wypalenia tłoków
Baza z danymi technicznymi samochodów marki AUDI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne AUDI