Audi A4 B5 1,8/125 KM

08 Paź 2013, 20:06

Panowie mam taki problem ,zaczęło się gdy auto trafiło do mechanika na wymianę rozrządu (cały kompletny z tłumikiem drgań) , może to zbieg okoliczności ? nie wiem.
Odpalam auto i po 4 sek strzela w kolektor ssący , więc gaszę i znowu odpalam i strzela w kolektor ssący , gaszę i zapalam i pracuje normalnie , rada gazownika (byłem wymienić filtry i świece) wlać preparat do czyszczenia układu paliwowego.Wlałem preparat STP i zrobiłem 300 km na samym BP .Odpalam auto chodzi normalnie bez strzałów (minimalnie falują obroty) dodaje gazu od razu strzela w kolektor ssący , ale jak go przegazuje do ponad 4 tyś obrotów chodzi normalnie , lub jak odpalę auto i poczekam około 30 sekunt i dodam gazu to normalnie chodzi bez strzałów .Dodam że czujnik temp zmieniałem na orginalny
marek1970
Początkujący
 
Posty: 56
Prawo jazdy: 14 12 1988
Auto: VW T4

10 Paź 2013, 21:24

Nikt nic nie doradzi ?? :(
marek1970
Początkujący
 
Posty: 56
Prawo jazdy: 14 12 1988
Auto: VW T4

12 Paź 2013, 21:32

Wymieniłeś kable WN? One też mogą być sprawcą opisanego problemu.
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5293
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

13 Paź 2013, 22:20

No właśnie nie wymieniałem bo komplet kabli (2szt) + 2 fajki to prawie 300 zł , to trochę drogo na eksperymenty :bored:
marek1970
Początkujący
 
Posty: 56
Prawo jazdy: 14 12 1988
Auto: VW T4

14 Paź 2013, 11:31

Jeżeli zależy Ci na sprawnej i bezpiecznej pracy auta,silnika podczas podróży,to warto pokusić się o wymianę kabli,co prawda nie należą do tanich,ale tym sposobem wykluczysz też kilka powodów dla których drga i pojawiają się inne problemy.
MotoAutko
Początkujący
 
Posty: 181
Prawo jazdy: 14 03 2002
Auto: Seat Leon 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

15 Paź 2013, 21:44

idąc tym tokiem myslenia trzeba by wymienić aparat zapłonowy pompę paliwa przepustnicę przepływomierz sondę itp :oops: niestety takie zabawy mogły by się zakończyć wydaniem większej kwoty na części niż kosztował samochód :? ,jutro mechanik zagląda w rozrząd czy jego kolega po fachu dobrze go poskładał , więc będę jutro trochę mondrzejszy :)
marek1970
Początkujący
 
Posty: 56
Prawo jazdy: 14 12 1988
Auto: VW T4