Witam mam audi a4 b5 przejechane 330tys niecały tydzien temu wymieniłem rozrząd i pompe wspomagania która siadła ( w warsztacie ) mam parago nna części (rozrząd , pompa i płyny) 1050zł. gośc powiedział że mam gwarancje na 2 lata . dziś gdy wróciłem ze sklepu i zaparkowałem usłyszałem że silnik stuka (wyszedłem z samochodu jak był włączony na luzie) czy może mechanior zrobił coś źle? w samochodzie ostatnio było wymieniane całe zawieszenie (wachacze) przegłuby tarcze hamulcowe i klocki. Co to może być ? czy może to coś innego niż ten rozrząd dodam że stuka w miejscu. wygląda to mniej więcej tak jak na tym filmiku
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Myślę,że mechanik coś zchrzanił,wcale nie jest łatwo wymienić rozrząd w tym silniku,trzeba trzymać się ściśle instrukcji oraz zaleceń,jednym słowem trzeba mieć doświadczenie i praktykę.
No troche mnie pocieszyliscie bo czytalem juz o jakichs naprawach około 2.5tyś zł . Jeżeli to jego wina to jak mu to udowodnic ? Czy jeżeli nie beda chcieli mi tego naprawic to jest mozliwosc sprawdzenia przyczyny np w serwisie i ustalenia czy to ich wina?Bo nie usmiecha mi sie znow płacic........ w ten samochod wrzucilem juz 8tys (z kupnem) w ciagu 2 miesięcy
wanie zauwazylem ze dzieje sie to tylko na gazie gdy jestem na benzynce to albo tego nie ma lub jest cichutkie (moze sie przewrazliwilem i slysze cos czego nie ma ) . Gaz sekwencyjny jest w tej audi. Może to być jednak inna przyczna?
Przedstaw swojemu mechanikowi instrukcję wymiany rozrządu wprowadzoną przez f-mę Contitech,mechanika za bardzo nie wiń,należy się trzymać ściśle tej instrukcji.Contitech,wymiana rozrządu w silnikach 1.8T----to sobie wpisz,przeczytaj,wtedy zorientujesz się,że to nie takie hop siup.Skoro sam Contitech zareagował,to znak,że musiało być mnóstwo problemów nie z winy producentów układów rozrządu.
Silnik 1UR-FSE Turbodoładowaniem nie dysponuje natomiast 4,6-litrowy silnik 1UR-FSE. Tę jednostkę Lexus również montował pod maską swoich największych i najbardziej komfortowych limuzyn. W latach 2006-2017 motor był dostępny w modelu ...
Nie,coś ewidentnie nie jest tak,gdyby tam był łańcuch rozrządu,to wskazywało by,że coś nie jest tak z napinaczem,nie jeździj takim autem!!!!Tylko do mechanika z powrotem.
Nie wiem jak dla was, ale dla mnie sprawa jest prosta - auto było u mechanika, który je robił. Na robotę jest wystawiona faktura, na części jest gwarancja. Jak cokolwiek jest nie tak po tej robocie, to należy udać się spowrotem do mechanika i niech poprawia swoją robotę. Oczywiście za darmo, czyli w ramach gwarancji.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
Właśnie wróciłem od mechanika powiedział że to przez zły olem mam syntetyk czy cos takiego wlany a powinien byc mineralny. powiedzieli że to popychacze i nie ich wina poprostu gestszy olej trzeba wlac i ma byc niby ok. nie powiem olej byl wymieniany 15tys temu wiec nie wiem moze to byc przyczyna szczerze mówiąc w tych sprawach jestem zielony. jeśli ktoś coś może doradzić to z miłą chęcia dziękuje tez za wszystkie dotychczasowe posty
Jaki masz olej? Bo z tego co kojarzę, to do twojego silnika wg instrukcji powinien być olej 5W40 lub 10W40. Jak też dobrze kojarzę, to w twoim silniku są popychacze hydraulczne, a więc nie możesz mieć gęstego oleju.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
Do tego silnika zaleca się oleje lekkobieżne 5W30,optymalny wybór to 5W40,sionik już swoje ma ptzejechane,sądzę,że olej z tym hałasem nie ma nic wspólnego.
Silnik ma prosty rozrząd, wałek ssący napędza wałek wydechowy przez łańcuch który jest wykorzystany do zmieninia faz rozrządu. Wewnątrz łańcucha znajduje się napinacz hydrauliczny i na zewnatrz głowicy elektrozawór. Silniki VW mają problem z mocowaniem małego koła rozrządu do wału korbowego. Olej zawsze lejemy markowy i pewnego źródła a mechaników co zalecają wlewać olej mineralny omijaj z daleka. Kup olej z firmy Liqui Moly np w sieci AD i nie kupuj w małych sklepikach i tam gdzie zobaczysz atrapy części w pudełkach z napisem HART.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.