AUDI A4 B7 2.0 TDI

AUDI A4 B7 2.0 TDI

11 Lip 2018, 21:27

Witam, znalazłem ciekawy samochód na olx. Mógłby ktoś fachowym okiem zerknąć czy ciekawe ogłoszenie i coś więcej ogólnie o samochodzie. Nie miałem 2.0 TDI i audi więc nie wiem jakie są zbytnio bolączki, a w necie oczytałem się i aż głowa boli bo każdy co innego pisze.

[link wygasł]
konieczko123
Nowicjusz
 
Posty: 15
Rejestracja: 30 Kwi 2014, 19:11
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1600 103KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

Re: AUDI A4 B7 2.0 TDI

12 Lip 2018, 17:21

Tak, ten silnik jest beznadziejny. Lepszy wybór to 1.9TDI albo inny model auta.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 5109
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 16 Wrz 2014, 15:34
Prawo jazdy od: 07 01 2010
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

Re: AUDI A4 B7 2.0 TDI

12 Lip 2018, 20:54

Ossy napisał(a):Tak, ten silnik jest beznadziejny. Lepszy wybór to 1.9TDI albo inny model auta.

Nie do końca się zgodzę
Ma swoje bolączki, ale bez przesady ...można wymienić tą wadliwą pompę oleju na taką z 1.9 lub zmodyfikowaną i po problemie.

Wersja z 1 wałkiem będzie teoretycznie trwalsza, ale tylko teoretycznie.
Jak jest zadbane 2.0 to i tak będzie lepsze niż zajeżdżony 1.9
Opinie w sieci to tylko stereotypy, on jest wrażliwy na jakość oleju i serwis w odpowiednim momencie.
Oczywiście jeżeli ktoś nie chce mieć problemów to polecam poprawioną wersję 2.0 CR ale na to już trzeba położyć zdecydowanie więcej
Ogólnie czasy 1.9 już się skończyły to już jest stary kloc który ma milion km na blacie
We wszystko co nowsze pakowany jest 2.0 i jakoś ludzie tym jeżdżą .
Jeden będzie narzekał bo mu się rozsypał a drugi będzie chwalił.
Znam usera który miał od nowości Audi z 2.0 i zatarł silnik przez pompę ale i tak bardzo chwalił ten silnik nawet po naprawie.
andrewb25
Aktywny
 
Posty: 494
Rejestracja: 23 Lis 2009, 18:45
Miejscowość: małopolskie

Re: AUDI A4 B7 2.0 TDI

12 Lip 2018, 22:13

Andrew, tylko Ty zdaje się mówisz o nowszych 2,0 TDI Common Rail a tutaj mowa o 2,0 TDI PD, ta sama rodzina silników co w Golfie V, A3 8P czy Passacie B6..
Niestety one były kiepskie, głowice, wtryski, turbiny itd..
140 konne chyba były ciut trwalsze ale te 170 konne sypały się niesamowicie.
Dopiero pod koniec 2008 weszły 2,0 TDI Common Rail i te były dużo lepszy czyli czasy Golf VI, Audi A4 B8, Passata B7, chociaż B6 z kończówki chyba tez miał już Common Rail.

Ja też polecam 1,9 tdi + np soft jak komus mało mocy.
Pionek
Zaawansowany
 
Posty: 873
Rejestracja: 14 Gru 2016, 17:30
Auto: Honda Accord
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Korytarz życia - droga ekspresowa, autostrada Korytarz życia - droga ekspresowa, autostrada
    Gdy na autostradzie czy drodze szybkiego ruchu zdarzy się wypadek, w wielu europejskich krajach kierowcy mają obowiązek utworzyć tzw. korytarz życia (inaczej korytarz ratunkowy), czyli pozostawić wolne miejsce na przejazd ...
    DS Automobiles - założenia firmy i krótka historia DS Automobiles - założenia firmy i krótka historia
    DS Automobiles oficjalnie powstała 1 czerwca 2014 roku. Nazwa najmłodszej i w zamyśle najbardziej ekskluzywnej francuskiej marki Grupy PSA wywodzi się z legendarnego modelu DS 19 z 1955 roku, który stanowił pod wieloma ...

  •  
    • Mazda MX-5 Summer Edition, otwarty dach
      Geo Metro
      Nocne wyścigi
      Nowy Nissan LEAF, tył