Audi A4 opinie

07 Mar 2017, 13:54

Plastiki pozdzierane? ale w tym egzemplarzu Golfa IV? czy ogólnie? Tylko pytanie czy w jakimkolwiek egzemplarzu auta które przechodziło z rąk do rąk a nie stało u dziadka w garażu plastiki będą inne?

Trochę mnie korci 1,8 turbo, bo był w każdym aucie grupy VW montowany może poza Fabią, Lupo czy Audi A2.

a ten silnik ma jakieś bolączki? co jest lepsze VW 1,8 turbo czy 1,8 MG ZR?
Piwoszzz
Początkujący
 
Posty: 52
Prawo jazdy: 23 07 2002
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1,8T 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

07 Mar 2017, 14:01

Nie, plastiki w każdym Golfie 4 będą takie, a jak nie są to kwestia czasu. One się rysują i zdzierają od zwykłego dotykania, po prostu ta gumowana powłoka odchodzi warstwami. http://i.imgur.com/QpUCd.jpg - sam oceń.

1.8T to genialny silnik, bez zakuwania rozkręcali do 400 KM, ale często to zajeżdżone trupy, którym jeździło 5 osób i każdy dawał w palnik, niestety... Bolączek kilka ma, czytałem o cieknącej odmie i EGR (o ile miał EGR, nie pamiętam) i oleju też troszkę wypije, no i spalanie dosyć duże.

O silniku z MG nie mam pojęcia :)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

07 Mar 2017, 14:05

Gdyby ten Gulf był ok to już dawno by poszedł (liczba wyświetleń)
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14079
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

07 Mar 2017, 14:08

Piwoszzz napisał(a):Z drugiej strony kupie VAG jakikolwiek i sprzedam niewiele tracąc zgadza się?

Nie neguję osiągów i możliwości tuningowych 1.8t vaga. Jednak znalezienie czegoś nie zarżniętego graniczy z cudem... Pamiętam jak kumpel nie tak dawno uparł się właśnie na 1.8t wieśvagena. 3 miesc szukał i d..a. Handlarze wręcz kochają vw nagminnie ciągnąc rozbitki z zachodu.
W końcu odpuścił i jest szczęśliwym posiadaczem opla signum 2.0 t.

MG ZR 160 nie ma turbo jednak zapewniam, że te niespełna 8 s. do setki w tej budzie na prawdę robi robotę. Jak dobrze trafisz i uszczelka pod głowicą będzie ok to samochód jest na prawdę żywotny przy umiarkowanym apetycie na paliwo. No i na + na pewno jest to, że zainteresowanie handlarzy brytyjską motoryzacją jest równe zeru co zwiększa prawdopodobieństwo na trafienie względnie nie zarżniętego egzemplarza.
Tu masz kilka ZR'ów:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł] ten jest ciekawy... ;)

Bądź coś większego :
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Nie ma turbo ale dźwięk wkręcającej się V6 robi robotę...;)
Pytanie jak masz ze zniżkami OC bo większa pojemność = wieksze opłaty w młodym wieku szczególnie.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

07 Mar 2017, 14:11

Tę opcję MG ZR przemyślę.

A co do vagów to czy to wnętrze nie można wymienić? na aukcjach pewnie tysiące ofert rączek i różnych plastików czy się myle?

No właśnie MG ZR nie ma turbo i pewnie jedzie dopiero powyżej 4-5 tys ?

Nie wiem muszę przemysleć, ale jak nie znajdę vaga 1,8T to chyba jednak MG ZR może będzie w lepszym stanie :wink:
Piwoszzz
Początkujący
 
Posty: 52
Prawo jazdy: 23 07 2002
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1,8T 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

07 Mar 2017, 14:16

Piwoszzz napisał(a):A co do vagów to czy to wnętrze nie można wymienić?

W każdym samochodzie można wymienić ;)

Piwoszzz napisał(a):No właśnie MG ZR nie ma turbo i pewnie jedzie dopiero powyżej 4-5 tys ?

To silnik wysokoobrotowy, specyfika zbliżona do hondowskich v-teców.
Minusem MG jest to, że niskim kosztem dodatkowej mocy dodasz niewiele.
W silniku turbo możliwości tuningowe są prawie nieskończone.

Zerknij na MG ZS, które wkleiłem wyżej.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

07 Mar 2017, 14:19

Piwoszzz napisał(a):A co do vagów to czy to wnętrze nie można wymienić? na aukcjach pewnie tysiące ofert rączek i różnych plastików czy się myle?


Musiałbyś całe boczki i konsolę środkową wymienić. Chociaż to jest najmniejszy problem porównując do zawyżonych cen VAG i 1.8T i dużej szansy na kupno zajechanego strupa.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

07 Mar 2017, 14:22

galakty napisał(a): Chociaż to jest najmniejszy problem porównując do zawyżonych cen VAG i 1.8T i dużej szansy na kupno zajechanego strupa.

Z ciężkim sercem ale muszę przyznać rację :lol:
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

07 Mar 2017, 14:28

Hmmm... A może Megane II z 2.0T? Będzie ciężko dorwać, ale masz ukochane turbo którego szukasz.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

07 Mar 2017, 17:35

A znajdę Megane II 2,0 Turbo do 15k? bo to w sumie mój budżet?

Jak tak to pewnie :) W sumie nowsza konstrukcja chyba niż Golf IV, a samo turbo fajne tak samo jak w Vagach.

A co do wnętrza to ta konsola i te boczki to chyba nie taki problem ja wiem? ile to może kosztować no niech będzie 200 zł za takie w lepszym stanie.
Piwoszzz
Początkujący
 
Posty: 52
Prawo jazdy: 23 07 2002
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1,8T 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

07 Mar 2017, 17:49

Nawet nie o same obd rapanie chodzi, tylko ogólną jakość wnętrza, po prostu nie powala za te pieniądze.

Nie wiem czy znajdziesz, widziałem kilka ofert za 13k, ale w jakim stanie... Mało jest Renówek z 2.0T, to chodliwy towar.

Nic innego z turbo mi nie przychodzi do głowy... Może Saab, ale też kiepskie wnętrze, no ale masz turbo w 2.0 :)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

07 Mar 2017, 23:23

1.8T to może Skoda Octavia?
[link do oferty na Olx wygasł] - najbogatsza opcja wyposażenia.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012