Auta sprowadzone cała prawda

Auta sprowadzone cała prawda

06 Lut 2017, 23:43

Witam. Na wstępie zaznaczam, że szukałem samohcodu dla siebie z resztą nadal szukam :) Wraz ze znajomym jeździmy i szukamy "rodzynka" wraz z autolak test bit 3003 + vag OBD2 wraz z laptopem.

Zwróciłem uwagę na auta sprowadzone. Największe zagłębie tego typu samochodów jest w kutnie, gostynin, warszawa, radom generalnie każdy jak wejdzie sobie na mobile.de czy motoscout24.com zobaczy, że ceny np skody octavii 1 tour na full wypasie sięga 13,5 tys, do opłat jest około 500-1000zł za przywózkę + drugi tysiak na opłaty, akcyzę, tłumaczenia, ubezpieczenie i oc rozruchowe na miesiąc. Jak to jest, że w niemczech auta są droższe niż w polsce, a mimo wszystko auta sprowadzone z niemiec są tańsze niż te na mobile.de?

Ano niemiec auto po dzwonie sprzedaje za 1/3 - 1/2 ceny. Auta z przebiegiem powyżej 300 tys km też są już tanie. Uczciwsi handlarze sprowadzają auta które mają przerysowane drzwi, zardzewiałe nadkola do wyszpachlowania itp. Można wtedy trafić auto tanie z niskim przebiegiem do napraw lakierniczych - jak na taki trafimy, to dobra opcja :ok: Gorzej, gdy auto będzie złożone z 2 lub 3, elementy można wspawać i polakierować tylko część elementu na samych spawach, drzwi można wymienić pod kolor, ewentualnie przytrzeć i polakierować, lakier spolerować i czujnik będzie pokazywał prawidłowo 120-140 mikronów. Lekarstwem na dzwona są oryginalne szyby, ale te też można kupić z odpowiedniego rocznika na szrocie. Zdarzyło mi się już mierzyć auto, które wszystkie elementy zewnętrzne miały 110-150 mikronów bez szpachli, a w miejscach łączenia tych elementów na 3/4 wysokości czujnik się nie przylepiał ale tylko na odcinku 5cm, gdzie były spawy i szpachla.

Co ciekawe handlarze się uczą. Podejście klienta jak auto jest droższe pomyśli, ze jest doinwestowane. Napiszemy wobec tego, że jest w super stanie i podwyższymy cenę, będzie łatwiej sprzedać. Oglądaliśmy alfę 156 właśnie w kutnie. na 8 egzemplarzy jeden trafił się fajny. Znajomy szukał silnika 1.9 JTD. Pierwsze droższe egzemplarze okazały się zgnite (podłoga do zrobienia) zawiasy pukały. Najciekawsza okazała się ostatnia alva. W fiat ecu scan zrobiliśmy testy wszystkich podespołów. Przebieg w alfach zapisuje się w body, w absie i poduszkach powiecznych. Do poduch nie mogliśmy się wpiąć, aczkolwiek przebieg na liczniku 220 tys. W absie przebieg 260 tys. Alfa nie zmęczona, podłoga ok, zawias spoko, wzięliśmy. Najtańsza alfa okazała się wporządku :o co ciekawe auta często sprowadzane są niestety w opłakanym stanie, zawiasy do zrobienia, liczne defekty lakieru...

Powiem tak!

Cena niestety nie jest żadnym wyznacznikiem w tych autach, często tanie, krajowe można upolować, gdyż ktoś chce szybko sprzedać i wystawia lepszą cenę niż handlarze, ten często napisze prawdę, powie to i tamto, a handlarz idzie w zaparte w idealnym stanie, a jak przyjedziemy na miejsce, to panie to jest luznie zauważyłem, albo przecież to dobre auto jakie luzy żadnych luzów nie ma... Jak się okazało ja szukałem skody oktavii. Pojeździłem, 3 były ulepy, poszły bez problemów. Jedna stała 3 dni. Ładnie zrobiona cena średnia, lakier nieoryginalny. Passat którego oglądałem malowany cały! szpachla na drzwiach, cena 10 tys. stał uwaga 5 dni :shock: pozdrawiam nabywcę czarnego paska :roll:

Auta krajowe są wytłuczone to prawda. Przebieg jest mniejszy, ale blacha jest zazwyczaj tylko lekko albo gdzieś zarysowana, albo po drobnych szkodach parkingowych. Ponowny wypadek autem po dzwonie, które było lepione już raz oznacza znacznie zmniejszoną wytrzymałość budy, pomijając defekty jak niemożliwość ustawienia poprawnej zbierzności itp. Gdy ktoś neidajborze zaśnie i walnie w cokolwiek to auto może się rozpaść na kilka części, podczas gdy w bezwypadkowym strzelą poduszki, w podzonowym mogą jedynie wystrzelić zęby ze szczęki. Sprawdzajcie dokładnie, tym bardziej teraz, kiedy ma wzrosnąć akcyza, ludzie interesują się bardziej, interes się kręci jak nigdy, a z zagranicy zaczyna przyjeżdżać wszystko, na co da się opłacić akcyzę przed 1 kwietnia. Mówi się, że w poowie marca mogą nowe przepisy wejść w życie. Auta powyżej 10 lat będą znacznie droższe w opłatach.

Dobry patent "gwarancja" na silnik podstawowa.
poleciał czujnik połowenia wału korbowego we fiacie, który znajomy kupił z taką gwarancją. Działa to na zasadzie, jak naprawisz u mechanika i przedstawisz fakturę, dostaniesz zwrot pieniędzy - teoretycznie, bo wg gwaranta czujnik położenia wału nie wchodzi bezpośrednio w skład silnika. Takie robienie klienta w chu|a ... Z przepływomierzem będzie podobnie, chyba, że ktoś ma nerwy, żeby handlarza ciągać po esądach i wystarać się o ekspertyzy, że dany czujnik wchodzi w skład podzespołu. Od gwaranta dostaniecie papier odmowa naprawy gwarancyjnej ze względu .... (babcia frania popsuła, albo myszy przegryzły przewód, przy sprzedaży działało :)
gleborq
Początkujący
 
Posty: 53
Rejestracja: 30 Lis 2012, 19:12
Auto: szukam :)

Re: Auta sprowadzone cała prawda

04 Gru 2017, 15:51

A od kiedy uczciwi handlarze np. z Warszawy lakierują auta?
Może zapytam trochę inaczej:
Do kiedy uczciwi handlarze auta lakierowali...?

Panie, ło Panie, słyszał pan o przeszczepach pod kolor?
Tak od 2 lat coraz modniejsze sie robi :happy: :happy:
Kupujesz budę od angola w identycznym kolorku ew. jakiegoś ubitka z dobrymi elementami których Ci potrzeba i machasz co chcesz. A wiesz czemu machasz? Bo nikt od wewnątrz na łączeniach słupków z dachem oraz na prograch lakieru nie mierzy... :naughty: :twisted: :twisted:
:twisted:

W naszym cudownym kraju lata betonowania się skończyły. Teraz nawet po dachowaniu są nie bite! :happy: :happy:
W mak w SKP będziesz musiał to rozkręcic by sie kapnąć że rzeźbę właśnie kupujesz. Myślisz że oryginalnej konserwacji i łączeń pod lakierem jeszcze w Polsce nie opatentowali? :lol:

Trupa wartego rynkowo 20-30tys.zł nie opłaca się robić ale furkę która kosztuje 100-120 już tak. No i u niemców wyrwiesz taniej jak mówisz. Ostatnio było BMW 6 GranCoupe za friko tzn. 6000€. Problem tylko w tym że miał dachowanko i odciety dach przez straż pożarną gdy rannych wyciagali.
Drugi taki sam o angoli z wyjaraną machą czyli po spaleniu silnika i kokpitu. Dach nie ruszony. I wiesz że poskładali z tego całość :mrgreen: bez dotykania pistoletu lakierniczego...
W takich miejscach buda rozebrana na łączeniach że musisz mieć rentgen w kieszeni by przy zakupie coś z tego wypatrzeć. ASO papier podbiło że fura na "amen" cacy i jakiś Litwin dyrektorek teraz się cieszy super furą "made in będzie Pan naprawdę zadowolony".

PS. Zrób sobie jeszcze test:
Pistolet z dyszą <0.8 od Saty lub Ivaty i tzw. pruszenie z matowaniem.
Kładziesz warstwę bazy na blachę bez podkładu! To podstawa :mrgreen:
Czekasz kilka dzionków (lub kilka h w piecu) i strzelasz matowanko na mokro (klocek, P3000/4000 i wio). Potem dajesz drugą warstwę i a piać od nowa to samo. Gdy już wyjdziesz z bazą to zostaje Ci jeszcze klar i piekło z polerowaniem. Wiesz że ręcznie da się zjechac do 150um?
To też już opatentowali. 200um to sam podkład więc z dobrej roboty lakierniczej gdy odejmiesz podkład to po robocie zostaje Ci 200. Resztę ściągasz polerką. Panie, nie bity, Pan miernik ma to Pan mierzy...
Pan widzi?
150 tu, 160 tam, 130 tu. Nówka blaszka - buahhahahah :twisted:

Polak na pecha to taka rasa że na wszystko sposób znajdzie!

PS. Ostatnio w pewnym PKS łapali kierowców którzy kradną kasę z biletów i nie wydają biletów. łapali i złapać nie mogli. A wiesz czemu?
Bo sobie kuźwa kasy pokupowali, transpondery z kasy zahakowali a rolki na trasę (gotowce) dzień wcześniej w domu drukowali. :ok: :ok:
Wyszło na jaw gdy jakiś zryty łeb zapomniał na fajrant transponder zamienić. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Polak to Polak ...
Na mojej liście ignorowanych aktualnie biwakują: fate, bonifacy
speedyrider
Początkujący
 
Posty: 162
Zdjęcia: 5
Rejestracja: 20 Lis 2017, 18:08
Miejscowość: Łomianki
Prawo jazdy od: 19 07 1985
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Taczka
Paliwo: Inne
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2017
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Camry, Carina, Avensis - średniej wielkości sedany Toyoty w Polsce Camry, Carina, Avensis - średniej wielkości sedany Toyoty w Polsce
    W tym roku po 15 latach na polski rynek wraca Toyota Camry. Debiut Camry 8. generacji wiąże się z wycofaniem ze sprzedaży modelu Avensis. Sedany segmentu D/E Toyoty są obecne na naszym rynku od początku istnienia oficjalnego ...
    SKODA Yeti zwycięzcą w raporcie niezawodności SKODA Yeti zwycięzcą w raporcie niezawodności
    SKODA Yeti okazała się najbardziej bezawaryjnym autem według raportu niezawodności GTU oraz w badaniach Which? Niemieckie Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego (GTU) skomponowało listę modeli, które uzyskały najlepszą ...

  •