Autko do 12tyś

autko do 12tyś

26 Lut 2013, 19:06

Witam wszystkich

na forum jestem nowy więc się przedstawię.Mam na imię Marcin,mam 28 lat i jestem z Poznania.
A teraz do rzeczy.
Szukam autka do 12tyś,jestem zielony jeśli chodzi o auta,awaryjność itd
Na dzień dzisiejszy posiadam opla astrę 1 z rocznika 93.
auto mam od 5 lat i 4 lata było bezawaryjne,wszystko chodziło.tylko olej sprawdzałem i lałem benzynę.Od roku wszystko się psuje.Jedno za drugim więc chcę zmienić auto.
Dziennie jeżdżę około 50km dojeżdżając do i z pracy.Jestem wysoki (194cm) więc nie interesuje mnie seicento czy tego typu auta.Chciałbym też auto które w razie awarii nie jest drogie w naprawie.Mam kolegę mechanika więc zawsze coś taniej skasuję no i nie wymyśla tylko realnie wymienia i naprawia.Auto musiałoby być 5 drzwiowe,spalanie do 9 l no i pojemnościowo nie za duże bo będę jedynym właścicielem i przy OC żeby nie wołali 3tyś.Auto będzie stało na dworze więc nie wiem czy może być diesel bo słyszałem że w zimie ciężko takie odpalić.Co jeszcze hmmm...
Zastanawiałem się nad sprowadzeniem czegoś.Koszty większe ale wiadomo jakie tam są drogi.
Do tej pory szukałem w autach typu Golf 4,passat,bmw w rocznikach 99-00,vectra.
Odradzano mi auta z francji
Proszę o pomoc i napisanie jakich aut najlepiej szukać,na co uważać,czego nie kupować a już wogóle byłoby super gdyby ktoś wkleił kilka linków z autami
Z góry dzięki
Marcinnnnn
Obserwowany

Prawo jazdy od: 18 04 2007
Auto: astra 2

Re: autko do 12tyś

26 Lut 2013, 19:56

To może nowszy model Astry?
[link wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 8
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

26 Lut 2013, 20:42

autko fajne nawet
czytałem jeszcze trochę o autach i wszyscy prawie piszą że za takie pieniądze ciężko o auto dobre