Auto dla 18 latka do 30-40tys zl

auto dla 18 latka do 30-40tys zl

16 Maj 2010, 03:21

Witam
Mieszkam w Niemczech szukam samochodu od 10tys do 35~ tys zl (max 10tys euro)
wymagania jakie to auto musi spełniać to:
-przede wszystkim problem jest w tym ze tu w Niemczech dużo się płaci za stare auta wiec chce coś do 5 lat max i pojemność myślę o 1.6 max 1.9 (czym większa pojemność tym się więcej płaci) i emitowanie spalin tez jest ważne bo tez się płaci jak auto "kopci" (katalizator)
-auto jakiego szukam musi mieć łatwo dostępne części i nie drogie (wiec merc i bmw odpada)
-w miarę ładne szukam raczej coś w miarę ładnego (nie chce okrągłej bani dla rodziny) wiec agresywne coś.... (podoba mi się alfa np. ale odpada bo awaryjne)
-nie za duże (problemy z parkowaniem :D)
-marka ma znaczenie (VW odpada bo nie lubię tej marki ze względu na to ze nie podoba mi się sylwetka tych aut "zero sportu" nie chce nic sportowego ale nie mam 40 lat i nie będę rodzinnym samochodem jeździł)
-ekonomiczne najlepiej diesel ale nie koniecznie

auto jakie mi wpadło w oko ostatnio to A3 audi, opel vectra,corolla, HONDA CIVIC VIII(podoba mi się tak ze masakra <znaczki> faworyt)
i to chyba na tyle... Pozdrawiam wszystkich liczę na was
Damian18
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 16 Maj 2010, 03:03
Miejscowość: niemcy

Re: auto dla 18 latka do 30-40tys zl

16 Maj 2010, 08:54

Celuj w A3, seat leon najlepiej 1.9tdi [link wygasł] , moze ten VW ?? [link wygasł] , astra hatchback, civic jak pisales
e220 okular
Początkujący
 
Posty: 204
Rejestracja: 14 Lut 2010, 14:17
Miejscowość: Tarnowskie Góry

Re: Auto dla 18 latka do 30-40tys zl

16 Maj 2010, 11:05

Toyota Corolla to bardzo dobre rozwiązanie pod względem małej awaryjności. To samo z Mazdą 3.
Bardziej sportowy jest też wspomniany Seat Leon II.

Silnik benzynowy jak robisz niewielkie przebiegi (ok. 10 - 15 tys. km rocznie), jak większe to diesel.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725
Rejestracja: 15 Sty 2008, 19:53

Re: auto dla 18 latka do 30-40tys zl

28 Wrz 2011, 19:02

BMW byś kupił jakieś fajne :)
slawek7
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 09 Wrz 2011, 12:40
Auto: volksvagen sharan 1.9 TDII

Re: auto dla 18 latka do 30-40tys zl

28 Wrz 2011, 21:19

a kto Ci powiedzial ze alfa jest awaryjna ? z silnikiem 1.9jtd i zadbany egzemplarz bedzie słuzyc na lata , mowie o 156 po lifcie
bioly21
Zaawansowany
 
Posty: 548
Rejestracja: 03 Kwi 2011, 11:47
Miejscowość: malopolska
Prawo jazdy od: 17 08 2002
Auto: Alfa159 , Civic VII

Re: auto dla 18 latka do 30-40tys zl

28 Wrz 2011, 21:22

A znajdz mi zadbaną alfę.
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
cramp12
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 406
Zdjęcia: 2
Rejestracja: 09 Sie 2011, 15:29
Auto: ford mondeo 2.0 tdci 130km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW Vision EfficientDynamics 2009 BMW Vision EfficientDynamics 2009
    BMW Vision EfficientDynamics łączy w sobie futurystyczny, aerodynamiczny design nadwozia z wysoką wydajnością paliwową i ekologiczną. We wnętrzu konceptu po raz pierwszy zastosowano technikę warstwową. Dzięki wykorzystaniu ...
    Opel Astra Sports Tourer - nagroda Auto der Vernunft 2012 Opel Astra Sports Tourer - nagroda Auto der Vernunft 2012
    Czytelnicy czołowego magazynu konsumenckiego w Niemczech "Guter Rat" oraz "SUPERillu" wybrali trzy modele samochodów, które stanowią najbardziej rozsądny wybór spośród bardzo szerokiej oferty produktowej ...

  • Re: auto dla 18 latka do 30-40tys zl

    28 Wrz 2011, 21:54

    jak masz na samochod 30tys to spokojnie znajdziesz alfe 2004 w gore, sam jestem na kupnie samochodu myslalem nad pospolitym passatem lub a4 a popytalem kilku znajomych mechanikow i silnik 1.9jtd jest lepszy niz 1.9tdi na pompowtryskach , przepatrzylem allegro i znalazlem kilka alf w dobrym wg mnie stanie do wlasnie 30kola i w sobote jestem umowiony na ogladanie i zapewne cos kupie
    bioly21
    Zaawansowany
     
    Posty: 548
    Rejestracja: 03 Kwi 2011, 11:47
    Miejscowość: malopolska
    Prawo jazdy od: 17 08 2002
    Auto: Alfa159 , Civic VII

    Re: auto dla 18 latka do 30-40tys zl

    29 Wrz 2011, 19:17

    audi a3 :D lub audi a6
    slawek7
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Rejestracja: 09 Wrz 2011, 12:40
    Auto: volksvagen sharan 1.9 TDII

    Re: auto dla 18 latka do 30-40tys zl

    29 Wrz 2011, 21:40

    Audi A3 Sportback 1.9 105KM lub 2.0 140-170KM
    maciek1203
    Aktywny
     
    Posty: 466
    Zdjęcia: 0
    Rejestracja: 21 Sie 2011, 20:02
    Miejscowość: Tarnobrzeg
    Auto: Hyundai Pony
    Silnik: 1.5 83KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1991

    Re: auto dla 18 latka do 30-40tys zl

    25 Paź 2011, 21:53

    Z Twojej listy wziąłbym Audi. Na mojej liście znalazłoby się jeszcze Volvo C30. Dlaczego? Jest dość małe, zwinne i dynamiczne, istotne jest że świetnie się je prowadzi, cena mieści się w podanej przez Ciebie granicy.
    qatrrrro
    Początkujący
     
    Posty: 76
    Rejestracja: 06 Paź 2010, 15:31
    Miejscowość: Warsaw
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      S2020005
      Subaru Impreza STI