Auto do 15 tys maX

Auto do 15 tys maX

30 Maj 2014, 18:01

Witam szukam auto które będzie mało palić ponieważ gram w klubach i dużo jeżdżę po Polsce..
A za bardzo nw co wybrać żeby nie było zbytnio stare. Myślałem nad SAAB 9-3 z 2003r kolega mi polecał ale nw co sądzicie o tym ?
warrior96
Nowicjusz
 
Posty: 15
Rejestracja: 30 Maj 2014, 17:55
Prawo jazdy od: 16 05 2014
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: SAAB 9-3
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

Re: Auto do 15 tys maX

30 Maj 2014, 18:28

Jak chcesz ayta komfortowego i za razem ekonomicznego to polecę ci mazdę 626 lub 6 2.0 benzyna + LPG za 15k dostaniesz już mazdę 6, albo avena I lub coś w tym stylu.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4815
Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 900 39 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Auto do 15 tys maX

31 Maj 2014, 12:14

może jakieś inne propozycje :) chociaż mazda 6 jest ok
warrior96
Nowicjusz
 
Posty: 15
Rejestracja: 30 Maj 2014, 17:55
Prawo jazdy od: 16 05 2014
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: SAAB 9-3
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

Re: Auto do 15 tys maX

31 Maj 2014, 14:14

warrior96 napisał(a):może jakieś inne propozycje chociaż mazda 6 jest ok

To może bmw e36 z końca produkcji lub e46 320i z początku
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4815
Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 900 39 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Auto do 15 tys maX

31 Maj 2014, 19:02

za brzydkie.. e46 łądne kupić to trzeba dać z 25 tys <
warrior96
Nowicjusz
 
Posty: 15
Rejestracja: 30 Maj 2014, 17:55
Prawo jazdy od: 16 05 2014
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: SAAB 9-3
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

Re: Auto do 15 tys maX

31 Maj 2014, 20:22

warrior96 napisał(a):za brzydkie.. e46 łądne kupić to trzeba dać z 25 tys <

Polifta to tak trzeba dać choć dominik89 a dokładniej jego ojciec kupił polifta za 11000 zł a dokładniej 10900 z 2.0 w dieslu kolego.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4815
Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 900 39 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [F] Audi A8 D2 4,2 / BMW 740i e38 / Lexus LS 400 mk2 / Merc S 430 [F] Audi A8 D2 4,2 / BMW 740i e38 / Lexus LS 400 mk2 / Merc S 430
    Podstawowe kryteria zestawienia: - limuzyna segmentu F - silnik V8 - modele z ok. 1999r. Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A8 D2 4,2 - 310KM - BMW 740i e38 - 286KM - Lexus LS 400 mk2 UCF20 - 294KM - Mercedes S430 w220 ...
    Lexus UX - subkompaktowy crossover Lexus UX - subkompaktowy crossover
    Według japońskiego magazynu Mag-X, subkompaktowy crossover Lexus UX – seryjna wersja koncepcyjnego modelu UX, przedstawionego na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu we wrześniu 2016 – może trafić do ...

  • Re: Auto do 15 tys maX

    31 Maj 2014, 20:58

    jak zwykle ceny z kosmosu za e46, przeciez to juz dosc stare auta ktore maja juz nastepce od dawna, wiec ile moga kosztowac. ok 20tys to bym dal za e46 z konca produkcji z jakims 3.0d albo w 3.0 benzynie na wypasie;)
    dominik89
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 320
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 15 Wrz 2013, 04:42
    Miejscowość: Liverpool
    Auto: bmw
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2009

    Re: Auto do 15 tys maX

    31 Maj 2014, 22:58

    nw może polecacie mi jakieś inne komfortowe auto i ekonomiczne ? bo no nw nw
    warrior96
    Nowicjusz
     
    Posty: 15
    Rejestracja: 30 Maj 2014, 17:55
    Prawo jazdy od: 16 05 2014
    Przebieg/rok: 50tys. km
    Auto: SAAB 9-3
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2003

    Re: Auto do 15 tys maX

    01 Cze 2014, 00:03

    z twoja pisownia no nwnw nw polecam gre nfs most wanted :ok:
    dominik89
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 320
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 15 Wrz 2013, 04:42
    Miejscowość: Liverpool
    Auto: bmw
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2009

    Re: Auto do 15 tys maX

    01 Cze 2014, 11:57

    aha tsaa.. tylko pytałem was o samochód SAAB 9-3 to mi nikt nic nie odp na to
    warrior96
    Nowicjusz
     
    Posty: 15
    Rejestracja: 30 Maj 2014, 17:55
    Prawo jazdy od: 16 05 2014
    Przebieg/rok: 50tys. km
    Auto: SAAB 9-3
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2003

    Re: Auto do 15 tys maX

    02 Cze 2014, 18:40

    mazda 3 ładniejsza i zgrabniejsza

    [Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

    Adamautko
    Początkujący
     
    Posty: 111
    Zdjęcia: 24
    Rejestracja: 18 Kwi 2014, 15:45
    Prawo jazdy od: 29 08 2011
    Przebieg/rok: 10tys. km
    Auto: Nie mam

    Re: Auto do 15 tys maX

    02 Cze 2014, 18:47

    Auto srednie jak dla mnie,chociaż blachy dobre. Mazda 3 2.0 jest okej,ale zwróć uwagę na blachy czy nie ma rdzy na nadkolach bo często tam pojawiają się pierwsze ogniska. Poza tym BMW e46 to solidne auto które moim zdaniem sie nie starzeje:)
    Alkomaty
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 376
    Rejestracja: 08 Paź 2009, 08:02
    Miejscowość: Warszawa

    Re: Auto do 15 tys maX

    02 Cze 2014, 18:50

    Alkomaty napisał(a):BMW e46 to solidne auto które moim zdaniem sie nie starzeje:)

    Bmw e46 wg. mnie tak samo jak wg. ciebie mało się starzeje, choć mazda 3 też jest ładna, 2.0 idealny silnik do zasilania gazem LPG, tylko te blachy lubią rdzewieć na naszych drogach.
    Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
    fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
    Krzychu
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4815
    Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900 39 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      S2020005
      Subaru Impreza STI