Auto do 2000-2500.Co wybrać?

25 Maj 2009, 14:08

Witam,to mój pierwszy post na tym forum.No więc jestem biednym studentem i potrzebuje taniego w eksploatacji samochodu,myślę że instalacja LPG byłaby na miejscu,części również jak najtańsze. Za jakimi markami i modelami mam się rozglądać? Czy gaz jest rozsądnym wyjściem? Najbardziej podobają mi się Sedany i Coupe.

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Krzysiek.
hofiman
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Suwałki

25 Maj 2009, 14:25

czytajac twoje wymagania na przod wysunelo mi sie
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
ale dorzuce tez pare
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

25 Maj 2009, 15:25

polecam forda sierrę
mialem kilka takich samochodów i jest to zaje..samochód
jednym z najbardziej udanych silnikow był 2.0 dohc efi (i tu ciekawostka 8v) z dużym momentem 171 NM przy 2500 obr/min !!!! z LPG spisywał się świetnie

ford dawał taki wypas gdzie nie znajdziesz w żadnym innym aucie z tamtych lat
w wersji ghia w standardzie była grzana przednia szyba i tylna, komputer pokładowy, el. szyby, el. lusterka, el. szyberdach, wspomaganie, centralny, czesto były wersje z klimą,

dodatkowo mocny silnik , napęd na tył, 10s do setki ,szpera się trafiała sprawiało że auto daje dużo frajdy z jazdy ,

do minusów to tylko słabsze blachy wiadomo...ford

ale w tej cenie powinieneś znaleźć dobry egzemplarz

no i sportowe tradycje sierry .... w wersji cosworth ech..... :mrgreen:

wersje nadwozia też masz duży wybór bo są sedany, coupe, hb, combi,