Auto do 25 Tys. [na trase]

Auto do 25 Tys. [na trase]

30 Maj 2016, 13:23

Witam, poszukuje pomocy znawcow pojazdow czterokolowych.
Ja sam jestem laikiem, nie wiele wiem dlatego zajrzalem tutaj.
Oto opis czego poszukuje:
Moj budzet to 25.000 zlotych
Posuzkuje auta ktore bedzie uzywane do nabijania dosc sporych ilosc km, pracuje w Niemczech, dlatego silniki slabej jakosci calkowiecie odpadaja.

Bardzo wskazana bylaby skrzynia 6-biegowa, ze wzgledu na trase.

Myslalem nad Benzyna, pozniej dorobic do niej gaz, nie jestem fanem Disel, glosno chodza+czesci sa drogie.

Silnik do pojemnosci 2.0 mi calkowicie wystarczy, nie szukam duzej mocy/spalania. Interesuje mnie poprostu spokojne autko.
Sedan/Limuzyna [wersje 3 drzwiowe, odpadaja]

Oto co ja sam znalazlem, jednak nie jestem do konca zdecydowany:

Opel Vectra 1.9 [tutaj opinie z tego co widze sa zroznicowane,]
[link wygasł]
Mazda 6 [oczywiscie obawa o rdze, chyba wszedzie mozna ja spotkac]
Honda Civic 1.8 [wersja 5-drzwiowa, tylko i wylacznie]
Seat [zroznicowane opinie na temat awaryjności]
Alfa romeo 1.9 JTD [aluminiowe zawieszenie, troszke mnie martwi]
BMW/AUDI/MERCEDES => tutaj jesli mialbym byc szczery, obawiam sie o drogie czesci, chociaz chetnie poslucham opinii na temat tych aut.

Bardzo prosze o pomoc i dziekuje za czas poswiecony dla mnie :)
Firkragg
Obserwowany

Prawo jazdy od: 14 07 2008
Auto: Nie mam

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Kupuję samochód - gdzie rozglądać się za autami? Kupuję samochód - gdzie rozglądać się za autami?
    Zastanawiasz się nad zakupem samochodu? Na pewno jest to dość stresująca chwila, patrząc szczególnie na fakt, iż nowości nie brakuje. Im więcej posiadamy pieniędzy, tym większy zakres możliwości mamy do wyboru. Niezależnie ...
    Porównywarka cen i okazje w sklepach motoryzacyjnych Porównywarka cen i okazje w sklepach motoryzacyjnych