Auto do 7500 zł

25 Sty 2010, 20:06

Witam wszystkich, czas na kolejny post typu "jakie auto..." :wink: , nie będzie to moje pierwsze auto, ale pierwsze jakie sobie kupuję w Europie, więc potrzebuje pomocy. Jestem studentem i mieszkam sam, ha, nawet dziewczyny nie wiem, więc auto będzie przeze mnie i tylko przeze mnie :razz: . Głównymi zadaniami auta to będą wypady na uczelnie i do sklepu na jakieś większe zakupy. W aucie zależy mi na tanich częściach zamiennych i małej awaryjności. Wygląd nie ma prawie w ogóle znaczenia. Oto lista aut o jakich myślę:
- Fiat Seicento
- Fiat Punto I
- Nissan Micra
- Suzuki Swift
- Opel Corsa

A co do poszczególnych aut to sprawy mają się tak, pomimo tego, że nie dbam o wygląd Seicento po prostu mnie odrzuca, nie wiem czemu, ale wg jest okropnie brzydkie, ale kuzyn jest mechanikiem, miał Seicento przez jakiś czas i bardzo go chwalił i mi go poleca. Punto też nie jest faworytem, ale Fiat, więc nie-aż-taki-drogi w utrzymaniu i w ogóle, no i wydaje mi się dużo solidniejszy od Seicento. Nissan Micra mi się bardzo, ale to bardzo podoba, ale słyszałem, że strasznie drogie części no i o awaryjności różne opinie słyszałem. Suzuki prezentuje się nieźle, jak większość japonczyków, ale niestety nie znam nikogo, kto by się na nich znał. No i Corsa, cóż, ani to brzydkie ani ładne, po prostu jest, ale kuzynka ma i nie narzeka. Dzięki z góry za pomoc :razz:
Ostatnio edytowany przez tusiu69, 25 Sty 2010, 20:23, edytowano w sumie 1 raz
tusiu69
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: Kraków
Przebieg/rok: 4tys. km
Auto: Daewoo Lanos
Silnik: 1.6 106 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

25 Sty 2010, 20:19

Ja bym wziął Seja,dla młodego drivera wsam raz,poszukaj jakiegoś do 6000-6500zł a reszte przeznacz na dopicowanie ewentualne wymiany itp.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika