Auto oszczędne i bezawaryjne

01 Wrz 2010, 19:07

witam. szukam autka które będzie mało palić (do 6,5 litrów ropy - szukam diesela) oraz które nie będzie się psuć. Nie zależy mi żeby auto było duże (może być hatchback) ale żeby miało wspomaganie, poduszki i klime. No i zależy mi żeby wkład finansowy w autko był jak najmniejszy.
Jestem nowym kierowcą (właściwie to prawko będę dopiero zdawał za niedługo), ale nie mogę przestać myśleć o wyborze autka :) cena max do 8 tysiączków. pozdro.
lame lame lame kid.
asior
Nowicjusz

Miejscowość: się biorą dzieci?
2

01 Wrz 2010, 19:26

Bravo/Brava JTD nic lepszego co spełnia twoje kryteria chyba nie znajdziesz.
Ostatnio edytowany przez AreBie, 01 Wrz 2010, 19:33, edytowano w sumie 1 raz
AreBie
Aktywny

Miejscowość: NML
1

01 Wrz 2010, 19:28

Z tymi wymaganiami musisz co najmniej podwoić a najlepiej potroić budżet...
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013
0

01 Wrz 2010, 19:50

nie szukam auta nowego tylko np z 97 roku albo coś.
lame lame lame kid.
asior
Nowicjusz

0

01 Wrz 2010, 20:02

I myślisz, że 13 letni diesel, z przebiegiem pod pół bańki będzie bezawaryjny?
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

0

01 Wrz 2010, 20:50

Pół mln km to przesada, ale z przebiegiem 200-250 tys spokojnie jeszcze da rady pojeździć.
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 125
Auto: Opel Vectra C 1.8
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Wskazania sondy lambda za katalizatorem
    Przy sprawnym katalizatorze sonda za nim na postoju pokazuje mi niskie wartości ok. 0.1V podczas jazdy są to wysokie odczyty ok 0.8V (oba wykresy w miare płaskie)czy tak powinno być? Jeśli tak to niech ktoś wyjaśni dlaczego ...
    Jazda na suwak - czy teoria idzie w parze z praktyką?