S-max jest bardzo ładny. Dla mnie z oferty silników najlepsze jest 2.5T jest to silnik od Volvo bardzo dobry z turbinką miło się zbiera, należy go i można zagazować smiało LPG przyjmuje.
Dielse 2.0 są wspólne z Francją czyli HDI 136KM nie wiem dokładnie ile tam Ford daje.
Minusy to DPF, wtryski (o ile Bosha to lepiej) jak inne bida. Generalnie jak się zacznie psuc to bedzie co. Pociecha to, ze czesci tanie i dostepne.
Mazda 5 równie ładne auto. Silnik dobry ma tylko jeden 2.0 benzyne. Gazowalna. Rozrząd łancuch. Jednostka wyjątkowo trwała.
Sharan. Jest dość twardy zarówno podczas jazdy jak i wizualnie wewnątrz czuc minioną epokę... silniki 1.9TDI 110KM bez pompo wtryskiwaczy. Jak benzyna to najlepiej 1.8 T 150KM przyjmuje gaz.
Automaty sa ok tzw tiptronic.
Jeszcze można zobaczyć Toyote Avensis Verso silniki 2.0 D4D 116KM lub 2.0 benzyna tez łyka lpg.
Dacia Logan? moze do wożenia kartofli się nadaje. Do osób bardziej Lodgy ale tu silniki od kosiarki rozsypią się dosc szybko.
Jeszcze jest jedno ciekawe autko Honda FR-V taka japonska Multipla
w układzie siedzen 3+3 ale za to i wygląda i jeździ tu silniki wszystkie sa OK, ale auto nie jest za duze w porównaniu do wcześniejszych propozycji.
Seat Altea nie ma ciekawych silników. Skaszanione 1.9TDI 105KM lub 2.0TDI ! benzynki tez biedne słaby 1.6 i z wtryskiem bezpośrednim 2.0.
Grandisa tez odpusc ma diesla od VW pod maska sławetne 2.0TDI.
Bardzo mało na rynku jest nie produkowanych juz Hond Stream sa to bardzo trwałe auta warte uwagi. W budżecie do zdobycia. Robione jeszcze w dobrych czasach.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]Silniki sa nadal w produkcji wiec z czesciami nie bedzie problemu gorzej moze byc z blacharka w razie wypadku. Gaz przyjmują.