03 Paź 2008, 17:40
AutoMapa zdobyła prestiżową nagrodę konsumentów - godło "Złoty Laur Konsumenta 2008" i pokonała rywali w kategorii Mapy Cyfrowe.
AutoMapa zdobyła I miejsce w kategorii "Mapy Cyfrowe" w IV edycji programu Laur Konsumenta. W opinii konsumentów biorących udział w badaniu, AutoMapa jest najbardziej rozpoznawaną marką wśród systemów nawigacyjnych, którą wyróżnia na tle konkurencji wysoka jakość, przemyślane i estetyczne wzornictwo oraz wysoka innowacyjność. Co szczególnie istotne, największa ilość respondentów poleciłaby AutoMapę swoim znajomym w oparciu o własne doświadczenia i spełnione oczekiwania zakupowe.
"Opinia klientów o naszych produktach i usługach ma dla nas kluczowe znaczenie. Doceniamy, że konsumenci znają i tak wysoko oceniają AutoMapę, zwłaszcza na tak dynamicznie rozwijającym się rynku, jakim jest rynek nawigacji GPS. Z tym większą radością przyjęliśmy fakt, że AutoMapa jest również najchętniej polecaną marką wśród nawigacji satelitarnych." - mówi Jędrzej Szynkarczuk, dyrektor marketingu AutoMapy.
Laur Konsumenta to program konsumencki realizowany przez "Rzecz o Biznesie" - dodatek do dziennika Rzeczpospolita, który pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na rynku krajowym, pozytywnie oceniane przez konsumentów. Respondenci zwracają przede wszystkim uwagę na jakość produktów, innowacyjność, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.
Pozdro. Kacper